Hoe moet ik deze bestanden uploaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo mensen,
Ik heb in de onderstaande screenshot deze bestanden.
attachment.php

Het is een zelf-gemaakte tutorial en het hele filmpje speelt zich af bij het uitvoeren van het HTML bestand.
Dit is de bedoeling ook.
Om het in te leveren wil ik dus het HTML bestand naar mijn docent mailen. Maar Als ik het bestand stuur, doet hij natuurlijk niets.
Ik zou dus een aantal bestanden moeten uploaden voor de aflevering.
Ik heb neem ik aan alle bestanden nodig, omdat er ook een ondertiteling bij zit.
Maar.. Hoe kan ik mijn bestanden uploaden en werkt het dan wel als ik het HTML bestand verstuur naar mijn docent?
Ik maak gebruik van Fileden, maar als iemand misschien een website heeft, en dit voor een maandje ongeveer op zijn ruimte wil zetten zal ik dat ook erg fijn vinden.
Verder weet ik wel van het gebruik van Freewebs, wat geloof ik nu webs.com heet, maar kan ik dit filmpje daar ook in laten werken?

Bedankt voor jullie antwoorden!

Bluetooth
Tutorial help.png
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je docent blij zou worden van 260MB in z'n inbox :D
Waarom brand je het hele spul niet gewoon op een CDtje? Als hij dan het html bestand opent zou alles gewoon moeten werken, het lijkt er niet op dat je gebruik maakt van server software.
 
Nee,

Ik heb dit filmpje gemaakt en gerendenderd in CamTasia.
Het probleem is, als ik hem tot mp4 of AVI had geconverteerd, dan was ik de ondertiteling kwijt.
EN dat wil ik niet want daar heb ik echt heel lang aan gewerkt. + mijn microfoongeluid is zacht en je krijgt jitter als je die harder zet..
Die 260 Mb wil ik niet sturen, maar bijvoorbeeld al die bestanden op fileden zetten.
Maar dan nog, als ik het HTML bestand stuur.. Volgens mij linkt die nogsteeds naar de bestanden die op mijn computer staan.
Ik kan hem op een CD branden, maar ik denk niet dat ik mijn docent nog zie voor het einde van het schooljaar.
Verder ken ik wel wat mensen met een server, dus misschien kunnen zij bestanden uploaden..
Iemand anders een suggestie?
 
Ik ben nu alle bestanden op google docs aan het zetten.
Heb iemand naar het HTML bestand laten kijken, en hij zegt dat deze niet linkt naar mijn D:\ scijf maar gewoon naar het SWF bestand in het mapje, k ben nu dus heel het mapje aan het uploaden :p
Hopen dat het werkt.
 
Het is niet gelukt..
IK heb ze geupload, maar verder deden ze neits behalve downloaden.
Ook in het HTML bestand zei hij dta ik voor de "camtasia content" flash meot downloaden.
Heeft iemand nog een andere optie om mijn filmbestanden te uploaden?
Misschien een gratis.nl server voor 1 maand ofzo?
 
Bestanden ge-upload in Dropbox.
Benieuwd wat het is? Dan kun je dat vragen ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan