5 laptops met elkaar verbinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickos

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
27
Kun je bijv. 5 laptops met elkaar verbinden (zonder internet) om te gamen?
En als dat kan heb je dan een netwerkkabel ofzoiets nodig? Zoja welke?

Bedankt voor je hulp, Rickos
 
Geen als jij vertelt welke windows je hebt?

Want bij windows 7 kan je een ad-hoc netwerk instellen, zodat je meerdere pc's met elkaar verbind.
 
Als je met z'n allen binnen ongeveer 200 meter afstand bent dan kan dat. Gewoon een netwerkje maken met een switch. Dit kan bekabeld en/of draadloos.
 
Geen als jij vertelt welke windows je hebt?

Want bij windows 7 kan je een ad-hoc netwerk instellen, zodat je meerdere pc's met elkaar verbind.

Ja ik heb windows 7


Als je met z'n allen binnen ongeveer 200 meter afstand bent dan kan dat. Gewoon een netwerkje maken met een switch. Dit kan bekabeld en/of draadloos.

Ja we willen gewoon met zijn vijfen in een kamer zitten gamen (zonder internet)
Maar wat voor een kabel heb je dan nodig?
 
Oké dan moet je na netwerkcentrum gaan en dan een nieuwe verbinding instellen> scroll je helemaal na onder en kies je draadloos ad-hoc netwerk en er zal een wizard komen die je er doorheen begeleid

Mocht het nog niet lukken dan kan je ook na: www.chat.helpmij.nl (gaat wat sneller).
 
Laatst bewerkt:
Ja met het wachtwoord dat jij hebt ingesteld, maar XP kan dat niet.
 
ja een crosslink kabel, maar XP ziet het wel mij is het niet gelukt dus als het jou wel lukt.
 
ja een crosslink kabel, maar XP ziet het wel mij is het niet gelukt dus als het jou wel lukt.

dus xp zou niet kunnen connecten met mijn nieuwe netwerk?

en als je een crosslink kabel gebruikt kan je de xp laptop dan aansluiten bij hetzelfde netwerk?
 
ja, als je ze toch met internet wilt verbinden kun je ook een switch van 8 poorten kopen voor een paar euries meer.
omdat je direct reageerd hoef je geen quote te gebruiken
 
ok :p

en ALS ik een 8 poort switch koop dan werkt het toch gewoon hetzelfde als zo'n 5 poort?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan