Screenhunter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
649
L.S.

Ik gebruik nu al een tijdje de gratis versie van Screenhunter om een kopie van het scherm te krijgen. Op zich werkt het prima, maar de beeldkwaliteit op papier vind ik toch wel pover; na een kopie is de leesbaarheid bijna helemaal verdwenen. Is hier een oplossing voor? Ik denk aan de aanschaf van de betaalde versie (dewelke er zijn er twee) als dat zou helpen (niet duidelijk uit de verstrekte info) of een alternatief gratis programma?

gegroet,
mrt
 
Knipprogramma vind je tegenwoordig in Vista en Win7!
Dat al eens geprobeerd?
Te vinden in de map bureau accessoires.
 
helaas/gelukkig zit ik nog op XP (voor mijn werk); thuis natuurlijk zo veel mogelijk op Debian, maar dat is natuurlijk een andere discussie

gegroet,
mrt
 
ik gebruik zelf EasyCapture
http://www.easy-capture.com/
maar je kan ook eens kijken naar het super kleine Snippy

en als je wil betalen, ik heb zelf altijd heel veel plezier gehad van Snagit.
 
Dank voor alle reacties. Ik heb er inmiddels drie laten vergelijken (Gadwin en Magical en Screenhunter) en verschillen in beeldkwaliteit zijn er niet (voor zover na te gaan). In functionaliteit echter wel. Maar mijn oogmerk was de kwaliteit.
Ik ben er inmiddels achter hoe ik de kwaliteit kan verbeteren door te zorgen voor een zo goed mogelijk plaatje op het scherm (hoge resolutie).
Dus wat geleerd, maar gezien de eenvoud blijft het dus bij Screenhunter (al ziet het er wel erg lelijk uit).

gegroet,
mrt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan