Foto titels naar word

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
116
Hallo,

Ik heb een heleboel foto's en die moeten allemaal een beschrijving krijgen. Nou lijkt mij dat het makkelijkst in een programma als picassa, waar ik elke foto gewoon een titel kan geven. Echter moeten uiteindelijk alle foto's in word komen, met de titels erbij. Ik heb dit met picassa geprobeerd maar kwam er niet uit. Is dit wel mogelijk? Desnoods met een ander programma?

Alvast bedankt!
 
Buh ... ??
Wat bedoel je nou eigenlijk precies met 'titel' .... ?
Je kunt die foto's dan toch beter direct in Word plaatsen en er een beschrijving (als je dat bedoelt tenminste) bij maken?
 
Ja, misschien heb je daar wel gelijk in. Ik vond het maken van een titel makkelijker omdat ik het dan ook gelijk zie als we de foto's in het foto-programma bekijken en ik bij word altijd loop te puzzelen met alles op de goede plek zetten.
Maar ik denk dat het inderdaad toch makkelijker is om het maar gewoon gelijk in word te zetten ;)
 
Je kan zo iets ook met powerpoint maken, heb je gelijk leuke effecten erbij en evt. een muziekje. Het bestand word dan ook vele malen kleiner als dat je dat in word gaat doen.
 
Je kan zo iets ook met powerpoint maken, heb je gelijk leuke effecten erbij en evt. een muziekje. Het bestand word dan ook vele malen kleiner als dat je dat in word gaat doen.

Hoi,

Ja, heb ik ook aan gedacht ....
't Is natuurlijk afhankelijk 'hoe en waarom' dat hele verhaal in Word moet.
Als het onderdeel is van een rapport met een specifieke lay-out, wordt ook dát weer een probleem.
 
Powerpoint is inderdaad geen optie. Het wordt maar gewoon in word schrijven. ;)

Bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan