YouTube filmje met muziek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij10

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
76
-sorry dat hij in een verkeerd forum staat maar weet niet waar die moet-

Ik heb een remix gemaakt en die wil ik op youtube zetten. Alleen krijg je telkens te staan "deze video bevat inhoud met UMG" Ik weet dat dit wat met muziek en rechten te maken heeft. Ik heb er even naar gekeken en gevonden dat je de muziek moet pitchen -want er zaten 10 seconden van het echte liedje voor-. zo gezegd zo gedaan; gebeurt het weer! Terwijl andere hele liedjes erop krijgen! Ik heb hem ook nog eens opnieuw geprobeerd en weer hetzelfde! Ik heb even gezocht en een mail adres gevonden die alleen voor rechten is en dan krijg ik een automatisch bericht terug dat de mail niet over rechten gaat!
dus weet iemand een e-mail adres waar je niet zo een automatische reactie krijgt en je mail WEL word gelezen?

Alvast bedankt!
 
Toch heeft het met de rechten te maken. Uiteraard snap ik wat je bedoelt met het pitchen. Je verandert dan de datastructuur van het leidje, waardoor google niet zou kunnen zien dat het om een specifiek liedje gaat. Ze zullen wel 1 of andere algoritme hebben dat zoiets herkent. Helaas pindakaas voor jou in dit geval.
 
Idd topic stond in de verkeerde sectie.
Is nu verplaatst naar multimedia diversen.
Succes verder met je vraag.
Jackall
 
Ik wist dat ie verkeerd stond. ik vond geen andere plek, multimedia algemeen zeker over het hoofd gezien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan