game server opzetten ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 230987
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 230987

hallo
ik heb snel internet bij upc 120mb/s en zou ook graag willen weten hoe ik bijvoorbeeld een team fortress 2 sever op mijn pc kan hosten.
ik heb waty ervaring met een website hosten op pc, ik heb al een webservertje draaien onder windows xp.
het is een pentium 4
200GB hdd
en 1GB ram (binnenkort 2GB)
verder host ik ook een teamspeak 3 server op die pc en ook host ik er minecraft op maar daar stop ga ik mee stoppen

het gaat mij dus vooral om spellen zoals call of duty, battlefield bad company 2, team fortress 2, etc.

ik hoop dat iemand mij kan helpen (aan een goede turorial)

alvast bedankt!!!!
 
Hoi!
Kun je iets specefieker zijn kwa games?
COD4 is makkelijk voor een GameServer, CODBO kan niet, en COD6:MW2 kan alleen met alterIWnet.. duzz..
iets specefieker?
 
hallo
ik zou graag cod mw 2 op mijn server laten draaien.:)
en is battlefield bad company 2 of battlefield 2 ook mogenlijk ?

heb team fortress 2 wel een soort van werkend heb via steam "Source Multiplayer Dedicated Server"gedownload staat onder tools maar deze werkt nu allen maar via hamachi dus niet via internet
ik ga hier ook verder niet meer naar zoeken want ik en mijn vrienden zien ook geen online spellen (meer):confused:
ik had het spel gekocht maar me vrienden hebben het gratis van steam is nu een free game :shocked:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mw2 via STEAM of Mw2 via alterIWnet, erzijn geen servers voor mw2 met steam.. wel voor alteriwnet
 
Alleen via hamachi?
Heb je je poorten wel openstaan? (Dit is geen uitdrukking ofzo)
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb mijn poort UDP 27015 open staan maar bij ip staat in het host programmatje 5.145.185.55:72015

ik vind het ook raar dat we verder geen servers kunnen vinden ik ga er dan ook maar van uit dat de team fortress 2 servers er tijdelijk uit liggen ....
 
Hallo
team fortress 2 server draait inmiddels
en ik heb de alterwnet mw2 dus daar zou ik graagmeer uitleg over hebben XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan