Lettertype

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je het font dat hier gebruikt is voor ABN-AMRO? Volgens mij is dat Helvetica, of in elk geval iets wat er sterk op lijkt.

Courier New is het lettertype.
Lijkt me niet, het font waar youribuis naar linkte is schreefloos, Courier New niet.
 
Het gaat sneller als je even een plaatje laat zien van het uniform (van de achterkant neem ik dan aan).
 
Da's volgens mij niet hetzelfde font als die van kinderspelletjes. De N op het shirt heeft sherpe punten, die op het logo niet. Welk font het wel is zou ik je helaas niet kunnen zeggen. Het zou ook kunnen dat ze het speciaal voor het shirt hebben laten ontwerpen. Ik heb hier nog wat rondgezocht maar dat heeft eigenlijk niets opgeleverd.
 
Da's volgens mij niet hetzelfde font als die van kinderspelletjes. De N op het shirt heeft sherpe punten, die op het logo niet. Welk font het wel is zou ik je helaas niet kunnen zeggen. Het zou ook kunnen dat ze het speciaal voor het shirt hebben laten ontwerpen. Ik heb hier nog wat rondgezocht maar dat heeft eigenlijk niets opgeleverd.

Oke, dank voor de hulp!
 
Dat kan niet want daar zit copyright op.
Of je moet ze met een programma namaken, maar dan nog.
Klik maar eens op hotfile.
 
Dat kan niet want daar zit copyright op.
Of je moet ze met een programma namaken, maar dan nog.
Klik maar eens op hotfile.

Heb ik al eens gedaan.
Je krijgt dan een plaatje met de letters en cijfers.
Maar alsnog bedankt!
 
Wat je wel kan doen is die afbeelding kopiëren en op je computer opslaan.
Dan met bv photofiltre de letters en cijfers losknippen en daar mee aan de slag.
Succes
 
@deejy117,

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

[edit]heeft bericht reeds weer verwijderd.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan