woorden "Directed by" in aftiteling ineens vertaald Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob van Oers

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
16
Hallo allemaal,

Ik gebruik Pinnacle studio 11 plus, al een hele tijd en ik ben er zeer tevreden over. Maar nu kom ik toch iets vreemds tegen?!
In een aftiteling van een filmpje heb ik gezet: "Directed by:", als ik het afspeel zie ik opeens staan: "Geregisseerd door:".
Iedere keer als ik het verander, komt de Nederlandse tekst weer terug. Het gebeurt niet bij "Edited by:", dat blijft gewoon staan.
Ik heb al geprobeerd om het in het Engels op te slaan en nog een keer midden in het filmpje te zetten (om te proberen), maar Pinnacle blijft het veranderen.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt.
Groeten,
Rob
 
oe, dit gaat ff niet over de vraag, maar waar heb je pinnacle 11 vandaan? Gewoon uit de winkel of illegaal <zo ja, wil je me de link sturen. Ik heb 9 maar die werkt alleen op XP.

BVD
 
Hallo Helpmij10,
ik heb ook XP en de versie die ik bij de ziekenhuis-omroep gebruik is, naar ik mag verwachten, een legaal aangeschafte versie.
groeten, Rob
 
ow, jammer. Wat kost hij ongeveer -waar jij hem hebt gekocht-. Als je dit liever pprivé houd maakt dat niks uit!
 
dit weet ik niet, wij hebben "als sponsoring" een computer van het ziekenhuis gekregen om video's mee te bewerken, hier stond dit al op.
 
Ik raad aan om een engelse language pack te downloaden en kijken of dit probleem verholpen word.
Ook is dit handig als in de loop der tijd meer problemen voorkomen dat je gemakkelijk even kan googlen in het engels is er bijna overal wel een oplossing voor.
Hoop dat dit het probleem fixed!
Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan