DVD-R als CD-R gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Berichten
156
Hoi laatst is mijn laptop overleden... aangezien ik normaal veel gebruik maak van deze laptop voor muziek, wil ik het nu branden. Ik heb alleen een groter aantal nummers dan dat op een CD-R past, dus ik dacht is het mogelijk om veel muziek als audio cd op een DVD-R te branden? zo ja, hoe? met nero?
mvg django
 
Als audio cd gaat dat niet werken.
Als je deze als data op een dvdr plaatst kan sommige Home cinema sets deze wel afspelen. In een autoradio gaat dit ook niet werken.
 
welke dan wel?

In de pioneer cdj 1000 zou deze dus wel passen?(die ondersteund ook data) Ik draai zelf met de stanton c.304 ik weet niet of dit wel werkt?

mvg django
 
jackall doelt denk ik op het branden van muziek als data en niet als audio CD. ZOu deze zinsnede van de Pioneer site willen zeggen dat wanneer je je DVD brand als data DVD het gewoon werkt?

"Dit toestel, verfijnd ten opzicht van de CDJ-1000MK2 met MP3-compatbiliteit, maakt het digitale en MP3-compatibel gamma van cd/dvd-spelers van Pioneer DJ Pro compleet."

http://www.tonecontrol.nl/nl/producten/cd-mp3-hd-dvd-spelers/pioneer/pioneer-cdj-1000-mk3/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan