cd naar cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Berichten
74
Goedenavond!
Ik gebruik al jaar en dag imgburn. Altijd downloaden en branden, nu kwam mij buurjongen met een paar cd's (dire straits, maar da's non-relevant haha) en vroeg of ik die kon overbranden voor hem, best zei ik, maar nu weet ik helemaal niet of dat kan met imgburn, of dat het überhaupt kan! Ik heb dus een gewone drive, en een drive met een brander erin, kan ik dus een cd er in stoppen van dire straits, en een cd-r. En het dan overbranden met imgburn,of anders een ander programma?

Alvast mijn dank!
 
Met ImgBurn kun je ook gewoon Audio CD's kopiëren, mits deze niet beveiligd zijn. Dit gaat in twee stappen. Eerst maak je een image van de originele CD naar de harddisk en daarna kun je de gemaakte image branden op de CD-R.

Het direct lezen en branden (on-the-fly) raad ik af.
 
Laatst bewerkt:
imgburn is zoal de naam al zegt ,voor images

Bertus, dit is een kleine misvatting vanwege de naam.
Imgburn is uitgegroeid tot een volwaardige brandprogramma die niet alleen met images overweg kan.
Citaat van de off. website: "ImgBurn supports a wide range of image file formats - including BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG and PDI.
It can burn Audio CD's from any file type supported via DirectShow / ACM - including AAC, APE, FLAC, M4A, MP3, MP4, MPC, OGG, PCM, WAV, WMA and WV.
You can use it to build DVD Video discs (from a VIDEO_TS folder), HD DVD Video discs (from a HVDVD_TS folder) and Blu-ray Video discs (from a BDAV / BDMV folder) with ease."
 
Dank jullie voor de reactie! En jackall, hoe brand ik dan van cd naar cd met imgburn? Ik probeer eerst het programma van bertus eens, mijn dank!
 
Zoals ik al aangaf in mijn vorige post:

Eerst een image maken van de CD (Create image file from disc) en die vervolgens branden (Write image file to disc).
 
mensen het is gelukt met cdburnxp! bertus bedankt! Wat een lekker programmaatje. Ik zeg, opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan