Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
100
Hallo,
Ik draai home host een server met enkele services. Teamspeak 3, IRC, Minecraft.
Nu heb ik eergisteren een internet probleem gehad, waardoor ik de modem een reset moest geven (30 sec van de stroom). Sindsdien heb ik een probleem dat enkel mensen met internet van UPC (ik zelf ook) niet meer kunnen verbinden. Alle andere mensen wel.
Als ze via ''CMD'' een ''ping <mijnip>'' doen krijgen ze timeout.

Ik heb al gebeld met klanten service, die kon alleen maar zeggen dat ze niks tegenhielden en dat er vanaf hun kant geen probleem is. Hij heeft ook mijn modem uitgelezen maar dat zag er allemaal goed uit volgens hem.

Toch vind ik het vreemd dat enkel mensen met ook UPC niet meer met mij kunnen verbinden. Hiervoor was alles namelijk nog prima.

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

PS: ik heb er een netgear router achter zitten, firewall is uit op de server en er draait geen virus scanner die eventueel moeilijk kan doen. Er is bovendien niks veranderd (behalve het IP) na de modem reset, router instellingen is niks aan veranderd.

Met vriendelijke groet,

Nick
 
is je ip niet veranderd ?

ik had zelf een 213.xxx ip en na een reset hier nu een 77.xxxxx
 
Laatst bewerkt:
Die is inderdaad veranderd. Maar waarom kunnenn alleen UPC klanten niet connecten?
 
Laatste bericht verwijderd, je mag pas na 24 uur geen reactie je topic omhoog kicken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan