geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Tot vanmiddag heb ik internet gehad.En opeens valt de verbinding weg en heb geen verbinding met internet. Een kennis van mij heeft het nagekeken en zei dat er iets op mijn account zit wat de internet verbinding tegenhoud. Maar...als ik naar de account van mijn zoon ga,is er niks aan de hand. Die heeft firefox. Nou is mijn account ook omgezet naar firefox en nou is het goed.Maar het oude probleem blijft.Dus zo gauw ik de pc opstart en klik op windows explorer dan valt het beeld meteen weg. En ik kan tevens niet meer gebeld worden. Ik vind dit erg raar Ik heb zelf windows XP en mijn router is van de kpn (experia box) De KPN heeft ook nog alles nagekeken en geen storingen kunnen ontdekken. Kent iemand dit verhaal????
 
Wanneer treed het probleem nu precies op, als Internet Explorer wordt gestart of Windows Explorer?
 
Hoi,dat gebeurt als ik internet explorer op wil starten.Maar nu klik ik op internet explorer en ik heb opeens weer internet.Dus het probleem lijkt opgelost. Maar hoe kan dit opeens.?? Ligt het eraan dat mozilla firefox is geinstalleerd ??? Ik snap er niks van. Maar toch in ieder geval bedankt voor je steun en moeite. Ik hoop dat het opgelost is
 
Er is gescand op virus en spyware?
 
Dat kan aan 1001 dingen hebben gelegen, hopen dat het zo blijft. Zet je vraag even op opgelost als het ook echt opgelost is.
 
weer geen verbinding

goeiemorgen. Ik dacht dat mijn probleem opgelost was ,maar bij het opstarten ondervond ik weer hetzelfde probleem. Bij het aanklikken van internet explorer gooit hij hem er meteen weer af. En ga ik naar Mozilla firefox dan is er niks aan de hand.De pc is gescand op virus en spyware. De telefoonverbinding is na gekeken door de kpn en die konden niks vinden. Kan dit aan de router liggen??? Weet iemand iets??
 
Bekabeld of draadloos?

In IE, extra, Internet Opties,
Tabblad Verbinding. Daar mag niets staan. Er moet grijs staan: Nooit een verbinding kiezen
Tabblad geavanceerd: geavanceerde instellingen herstellen.


Maak anders eens een nieuw account voor je zelf aan en kijk eens hoe het in dit account gaat.
 
Laatst bewerkt:
weer geen verbinding

Ik heb het geprobeerd,maar dus zo gauw ik I E. aanklik gooit hij hem er meteen er weer vanaf. Ik krijg dus de kans niet om op internet te komen en iets aan te klikken. Ik ben bekabeld,misschien dat het daar aan ligt?
 
Dus ook in het nieuwe account?

Wanneer is dit begonnen?
Je zou een systeemherstelpunt terug kunnen zetten van toen alles nog ok was en kijken hoe het dan gaat.
Je bent geen losse data kwijt.
Alleen progjes die je na die datum hebt geïnstalleerd en updates zal je er weer op moeten zetten.
 
weer geen verbinding

Hoi,ik heb net een nieuwe account aangemaakt en nou schijnt het dat het nu blijft hangen.Dus wachten we maar af. Door dit gedoe had ik ook geen telefoonverbinding gisteren en door het aansluiten heb ik per ongeluk de stroom van de pc afgezet.Ik heb hem weer aangezet en even daarna begon het feest. (denk ik ). DUs zou het ook aan de bekabeling kunnen liggen
 
Welk progje dan ook, Internet maakt toch altijd gebruik van diezelfde kabel.

Gaat het goed met het nieuwe account, dan kan je terug naar het oude account, maar daarin wel een herstelpunt terug zetten.

Maar zie het eens aan.
 
Hoi,zo het er hu naar uit ziet werkt het weer. Ik heb een herstelpunt aangebracht en ben weer terug op internet. (tenminste voor zo lang het duurt ) Ik heb in ieder geval firefox geinstalleerd, dan heb toch iets achter de hand .Ik wil je in ieder geval hartstikke bedanken voor je moeite /. Top.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan