Powerpoint met video's en audio + extra losse videodelen naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

starbeek

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een powerpointpresentatie gemaakt met daarin stukjes film en geluid. Nu is mij gevraagd deze presentatie op een dvd te zetten samen met de originele stukjes film. Nu is het probleem dat ik niet precies weet hoe ik de presentatie precies moet converteren naar een video bestand.
Ik heb gebruik gemaakt van AVS video converter, omdat daarbij stond dat ik er ook presentaties naar video's kan converteren. Dat heb ik net gedaan en nu is het een hele rare video:

Hij begint bij de laatste dia, gaat dan naar de derde en verloopt voor de rest wel op volgorde.:confused:
Er zijn geen animaties: alle afbeeldingen en tekst staan gewoon over elkaar.:(
De audio loopt wel goed, maar doordat de laatste dia lang is en als eerste is gebruikt, staat de audio bij de verkeerde dia's.:eek:
Er staan geen videobestanden in de presentatie: normaal staat er het beeld waar de video mee begint en zodra de dia wordt geopend begint de video te spelen. Nu staat er helemaal niks, alleen een titel en een achtergrond, hoewel ik de audio van de video's wel hoor, maar dan nog steeds bij de verkeerde dia's.:shocked:
Maar als ik de presentatie nog eens check in powerpoint, doet alles het precies goed.

Ik wil hem eerst naar AVI converteren zodat ik hem in windows media player nog eens kan nakijken en dan zet ik hem met een tool van dvdvideosoft samen met de andere video's naar een dvd

Het is een heel verhaal, maar ik hoop dat iemand kan helpen,
Alvast bedankt,
Starbeek
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan