JVC Everio HDD camera - video naar pc?? Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Goedenavond

Ik heb een JVC video camera van iemand anders,om een film naar mijn pc te brengen.
Als ik de camera open, krijg ik een window met het bericht: "registratie library"
Op welke knop ik ook druk, er gebeurt niets. Ik heb zelf ook een JVC camera, maar een iets ouder type. Ik dacht dat ik met mijn eigen software de video film wel naar de pc kon brengen. Niet dus.
Maar, als ik de camera wil verwijderen van de pc, krijg ik het bericht, dat het in gebruik is en dat ik dus niet kan verwijderen. Maar er is geen enkel programma in gebruik. Wat nu?? Er tsaat een reportage van de bruiloft van mijn dochter op de camera. Ik hoop niet dat die nu verdwenen is!!
Kan iemand mij helpen dit op te lossen??
 
Ik denk dat er tóch wezenlijk verschil in de software/driver zit dat hij daarom een soort van blokkeerd.
Kan je niet de originele software gebruiken die bij de camera hoort?
 
Die software heb ik dus niet.

Denk je dat ik nu dus gewoon de usb stekker uit de pc kan halen?
Wordt de film dan niet beschadigd??
 
Help!!
Kan ik veilig de usb stekker uit mijn pc halen nu??

Wie helpt mij??
Zal de film niet bschadigen??

please help!
 
Als je hem alleen hebt aangesloten en geprobeerd heb je eigen software te laden is er nog niets veranderd aan de film op de camera.
En ook al zou je hem laden in een software om te bewerken blijft alles toch gewoon op de camera staan? Bij mijn camera wel in ieder geval.
Dit is met je eigen camera toch ook het geval?
 
Ja je hebt gelijk.
Ik heb de usb stekker er dus uitgehaald.
De camera moet maar terug naar de eigenaar en die moet dan maar de film branden op een pc.
Bedankt voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan