Ipod touch aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

compt

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
246
Hallo leden van Helpmij,

Ik ga binnen kort een Ipod aanschaffen.

Welk moet ik nemen de 8gb of de 16 gb?

Ik denk dat er ongeveer 200 fotos opkomen zo'n 100 liedjes , en ongeveer 20 á 40 apps.

En wie weet waar ik een goedkope (nieuwe) ipodje kan aanschaffen?


Alvast bedankt voor de snelle reacties
 
Kun je met een berekeningetje uitvoeren:
-Foto's=200 x 4 mb =800 mb
-Liedjes=100 x 6 mb =600 mb
-Apps= 40 x 80 mb =3200 mb

Samen is dit dus ongeveer 4600 mb = bijna 5 GB
Aan 8 GB heb je dus ruim genoeg lijkt mij...

Ik ben trouwens uitgegaan van extreem grote bestanden!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bestaan er alleen versies van 8gb, 32gb of 64gb.


ik heb de mijne gekocht bij redcoon(leek de goedkoopste) en voor accesoires
ga ik langs bij DEALEXTREME:
spotgoedkoop!!



Succes
 
Hallo iedereen !

Hartelijk dank voor de reacties. Dus aan 8gb ruim genoeg bedankt!
 
hoi ik zou ook graag hiervoor sparen maar kan je hier ook mee smsen versturen ?
is dit duurder ?
Ladyke
 
Met een ipod kun je niet bellen of sms'en , je kunt wel de skype app downloaden. Dan kunn je wel bellen en sms'en. Of je koopt de Iphone die wel weer een euro of 200-400 euro duurder is.
 
ik heb wel ergens gelezen dat je een app kunt downloaden om smsen via wifi te sturen .
klopt dit ?
 
Heb er niet zo veel verstand van , ik denk dat je beter een nieuwe forum kan aanmaken
 
kan zijn dat dat gaat maar voor wifi moet je betalen (thuis). Bovendien heb je geen wifi op straat want bijna alle netwerken zijn beveiligd! en voor skype heb je ook internet nodig. Als je wilt sms'en en bellen koop je dus beter een I phone. 2e hands kan je er voor 450 euro normaal gezien wel een Iphone 3 voor krijgen. Trouwens er zijn nog veel goedkopere mogelijkheden. gwn een gsm van 150 euro en je hebt bijna dezelfde mogelijkheden als een I phone. Heb zelf een nokia x3 voor 160 euro: hij kan liedjes, films, photos met 5 megapixels! maken/afspelen en heeft wifi en 3G. natuurlijk kan hij ook gwn bellen en smsen.
 
normaal gezien moet je toch op je eigen router kunnen . nu dit is toch van zelfspreend dat je niet moet betalen om op je eigen router te linken .
Mrja ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem ga kopen , zodus effie wat info zoeken enzo:)
een ander voordeel dat je wel hebt met iphone of rrn touch zijn die apps he , ofniet ?
Mar ik ga effie een ander toppic starten hierover
btw een gsm heeft niet altijd een geheugen ingebouwd -> ipod wel
Ladyke :d
 
neen maar een extern geheugen zoals een kaartje is daarom niet slechter. Dat van die apps is wel juist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan