dvd tonen via de humax 5050C

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiedm1969

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
Berichten
2
Wie kan mij helpen?
Ik wil een film die ik heb gedownload via FTP uploaden op mijn harde schijf van de humax 5050C. Dat gaat allemaal prima, alleen kan ik de film niet afspelen op tv. Ik heb al gelezen dat de humax met .tac files werkt. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
 
dvd tonen op de humax 5050

Hallo,

Ik denk dat je , je film bestand eerst moet converteren naar een extentie ( ts ) waar je humax mee overweg kan. Ik zit met het zelfde...wil een film van de humax bewerken op de pc. Er wat afknippen ( reclameboodschap ) wat er niet thuis hoort. Maar stoei weer met de extentie .ts

Groetjes. Andre
 
hoe het het probleem van de ts zit weet ik niet, maar proberen kan geen kwaad.
maar een ts is gewoon een mpeg2 stream, misschien is de extensie veranderen naar
.mpg al genoeg

en anders kan je met avidemux de container omzetten naar mpg
http://avidemux.sourceforge.net/

of zoek een op videohelp.com naar TS to MPG
 
Goede middag,
Ik ga eens kijken of ik met avidemux wat kan bereiken.
Bednakt voor zover.
 
hoe het het probleem van de ts zit weet ik niet, maar proberen kan geen kwaad.
maar een ts is gewoon een mpeg2 stream, misschien is de extensie veranderen naar
.mpg al genoeg

en anders kan je met avidemux de container omzetten naar mpg
http://avidemux.sourceforge.net/

of zoek een op videohelp.com naar TS to MPG

Extensie veranderen kan idd., echter het 'opschoonprogramma' - in mijn geval van Nanopeg - trapt er niet in. Het merkwaardige vind ik dat Hauppauge in minder dan een minuut een ts-bestand omzet in mpg en dat die conversieprogramma's er uuuuuren voor nodig hebben. Jammer genoeg kan Hauppauge alleen overweg met bestanden die het zelf opgenomen heeft...
 
Topic voorzien van een slotje.

@sibelius: Dit topic is van Juli 2011. Niet actueel meer dus. Gaarne aandacht daarvoor.;)

Uit de huisregels:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan