iPod herkend remote in earphones niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobNij

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Berichten
190
Ik heb al een poosje problemen met mijn iPod wat betreft het gebruik van de 'remote' van de officiële Apple Earphones. Toen mijn originele earphones het opgaven, heb ik een nieuwe ontvangen door middel van de garantie. Hierdoor heb ik een poos geen muziek geluisterd via mijn iPod, waardoor er mogelijk stof in de ingang van mijn iPod jack is gekomen. Voor de huidige problemen (de iPod herkend nu de remote helemaal niet) waren er ook problemen, maar dat hield in dat de iPod de remote soms wel, en soms niet herkende, maar als je dan wat draaide aan de aansluiting dan herkende de iPod vaak uiteindelijk wel de verbinding met de remote.
Nu is mijn vraag, wat kan ik doen tegen dit probleem? Ik ben nagegaan dat het niet aan de earphones ligt (ze doen het wel in mijn telefoon en in een andere iPod).

Volgens mij ligt het probleem in een van de twee volgende dingen:
-Stof in de ingang van de audio jack (meest waarschijnlijk)
-iOS5b2 (mijn iPod heb ik recent geüpdatet naar iOS5b2 en hoewel ik nergens op internet problemen lees over de combinatie earphones/iOS5b2, zou dit natuurlijk, simpelweg omdat het een bèta versie is, de problemen kunnen geven)

Ik hoop dat iemand zijn licht er op kan schijnen en mij mogelijk een oplossing kan bieden! (ik ga namelijk niet zelf knutselen met vocht oid in de ingang van de audio jack, want geen remote maar wel geluid is nog altijd beter dan helemaal niets!)

Job
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan