CD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij10

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
76
Ik zoek een gratis programma om cd's te branden:
-met cd hoes
-met naam
-met namen van liedjes
-en moet mp3 kunnen
-moet in de goede volgorde staan

Ik heb het gedaan met windows media player, maar die doet ze in de verkeerde volgorde en ZE HEBBEN GEEN GELUID... <<<hier hoed ik geen oplossing voor hoor, maar wil alleen een programma!
 
Hoi,
Je kunt een kijken naar Ashampoo.
Die is goed om 'gewone' mp3 cd'tjes mee te maken.
Zelf gebruik ik Nero Burning Rom. Maar ik weet niet zeker of deze er ook gratis te krijgen is. Als je een beetje handig bent met computers moet het wel lukken denk ik.
Succes!

Gr. Rick.
 
CDBurnerXP Pro of DeepBurnerFree heb ik even gezien.
Zelf heb ik ook Nero Burning Rom, is niet gratis te krijgen wel als je het via *knip* downloadt.

Gr.

Een richting aangeven waar software met een licentie illegaal gedownload kan worden is niet toegestaan.

Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook nog Infrarecorder, IMGburn, zie bijv.*knip*

Link verwijderd! Is directe concurrent van HM.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Imgburn is een goed alternatief
Link
 
Link verwijderd! Is directe concurrent van HM.
Wat zullen we nou krijgen?:mad: Concurrent van Helpmij? :shocked:Forums van Computeridee en Computertotaal zijn "conculega's" waar je informatie kan vinden! Ik vind het wel zo fair om naar nuttige links te verwijzen ipv die teksten te kopiëren; ere wie ere toekomt. Ik heb geen behoefte om met andermans veren te pronken.
Ik denk dat hier een moderator iets te enthousiast bezig is.
 
Hoi, je kunt ook gewoon branden met windows, wanneer je voor elk bestand een nummer zet, oplopend in de volgorde die je wil, komt het in de goede volgorde, wanneer je de cd in de pc stopt vraagt ie wat je wil doen, dan branden met windows, opletten bij formatteren en dan wijst het zich vanzelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan