Denon s-302 aansluiten op wi-fi netwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruubk

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
33
Beste lezer,

Mijn broer heeft sinds gister de denon s-302 gekocht. Met deze home cinema set heb je de mogelijkheid media via je computer af te spelen via het apparaat. Dit zou dan via windows media player gaan?

Nou is mijn vraag hoe krijg ik dit voor elkaar, ik weet niet of de denon al is aangesloten op ons netwerk.. We hebben een beveiligd netwerk dus er zit een sleutel op. Nou mijn vraag hoe kan ik dit alles instellen, en zorgen dat mijn broer via zijn laptop zijn muziek kan streamen naar de denon s-302.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

mvg,
ruben

ps. mocht er meer info nodig zijn om ons te helpen dan hoor ik dit graag!
 
Ik ben geen expert, maar weet wel een klein beetje hoe dit werkt.
Denon s-302 ken ik verder niet maar ik begrijp wat het is. Je moet even kijken in de gebruiksaanwijzing hoe je hem aansluit op het netwerk. Als je internet verbinding hebt met het apparaat dan moet je Windows mediaplayer openen op de computer. Voeg dan de bestanden die je wilt afspelen toe aan je Bibliotheek van WMP. Het apparaat moet dan automatisch je computer detecteren en verbinding maken met WMP. Als het goed is kun je dan alle bestanden uit je bibliotheek afspelen.

Correct me if i'm wrong.
 
Ok ik ga even zoeken hoe ik hem moet aansluiten! bedankt voor je snelle reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan