ActiveX besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hallo, in eens werkt de printer niet meer, iets met de afdruk spooler die uit staat. Op internet heb ik gevonden waar ik die dan weer aan zou moeten zetten. Echter krijg ik dan telkens de melding dat 'een of meerdere activeX besturingselementen niet weer gegeven kunnen worden'. Dús, waar ik iets zou moeten doen kan ik niet komen door iets met activeX. Ik kom er niet achter wat ik nu moet doen. Ik heb al geprobeerd alle mogelijke beveiligingen uit te zetten en het dan nog eens te proberen. Maar het wil niet lukken.
Weet iemand wat ik moet doen? activeX.jpg
 
ActiveX - Dit is een van de grootste veiligheidsproblemen van Windows. Met ActiveX worden geluiden, animaties, navigatiebalken en interactieve elementen gebundeld en automatisch geopend bij het openen van zo'n pagina. Hierdoor kan er ook spyware en dialers ongevraagd op je computer nestelen. Je kunt voor je eigen veiligheid dan ook het beste ActiveX in Internet Explorer uitschakelen.
Ga naar Extra -> Internet-opties -> Beveiliging -> Aangepast niveau, stel daar de ActiveX-opties in op de volgende manier:

ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts -Uitschakelen
ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig voor het uitvoeren van scripts -Inschakelen
ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren -Inschakelen
ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden -Vragen
ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden -Uitschakelen

klik vervolgens op Ok.
 
Daar ben ik allemaal al geweest. En dat staat ook goed. Het gaat er nu om dat ik iets aan moet zetten in 'systeembeheer' > 'service'. maar omdat er iets is met ActiveX krijg ik daar alleen maar een melding dat er iets niet oke is en daarom kan ik niets instellen. Met IE heb ik geen problemen.
 
merk en type printer ? al op de site van de fabrikant rond geneust?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan