MP3 bestanden hernoemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdsl

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Berichten
116
Hallo,

Ik heb al mijn muziek in iTunes staan. Beoordelingen en genres enz toegevoegd en heb nu perfecte afspeellijsten. Probleem is dat wanneer ik de afspeellijsten kopieer naar een map om op cd te branden, zijn de bestandsnamen de titels van de nummers.

Heeft of kent iemand een stukje code (VB misschien) die de bestandsnamen in een directory kan renamen.

Dus: "01 Titel" zou moeten worden "Titel - Artiest"
De artiest is een eigenschap van het bestand, dus het zou te doen moeten zijn. Alleen ik weet niet hoe.

Wie kan deze uitdaging aan? :cool:

Ik al zitten zoeken op Google maar dat zijn allemaal tools om de tags los van elkaar te beheren.

Groetjes,

Erik
 
Top zo'n programma heb ik nodig. Nu alleen nog zorgen dat Itunes de tags goed vult. Ik heb namelijk de arties en tital netjes gevuld, maar n=met de optie id tags converteren gooit hij de tags van het bestand leeg en die worden nu net gebruikt in het programma om de filenaam te wijzigen. Weet iemand daar nog iets op? Dus hoe je vanuit iTunes de tags automatisch klunt vullen zodat deze in de verkenner ook zichtbaar zijn en dus kunnen worden gebruikt door file renamer basic of bovengenoemde file.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan