.cdr uiteindelijk op SD Geheugenkaart krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dj_Dreumel

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Berichten
9
Goedemiddag,

Voor mijn navigatiesysteem, RNS310, heb ik op internet kaarten gedownload.
Deze kaarten heb ik nu in bestandsformaat .cdr en wil ik uiteindelijk op een SD kaartje krijgen.

Hoe ga ik te werk?

.cdr omzetten naar .iso? en dan uitpakken? Heb ik ergens gelezen?

Of anders?
Wie kan me advies geven hoe ik dat moet aanpakken en met welke programma's.

Alvast bedankt!
 
Gezien de vraag, heb ik een vaag vermoeden dat je niet netjes hebt betaald voor die download, anders was er wel een gebruiksaanwijzig bij? Hulp bij het op creatieve manier werkend krijgen van vermeend illegaal verkregen software is niet helemaal de bedoeling op het forum...


Als je hem wel via officiele weg hebt verkregen, zal de website van de leverancier ongetwijfeld uitkomst bieden.
 
Uh nee die download is niet betaald. Of zou ik moeten zeggen van wel, dan houden we de schijn op. Pfft..

Jij zin om 139,- per kaart (land) te betalen?

Bovendien? Jij nog nooit iets illegaal gedownload?
 
Ik? Downloaden? :shocked: Ik zou niet durven........ :p

Maar daar gaat het niet om, punt is dat het niet toegestaan is om op het forum, dus in het openbaar, mensen te gaan helpen met illegale praktijken. Die beveiligingen zitten er natuurlijk niet voor niets op, en als we gaan verkondigen hoe die te kraken, zijn we medeplichtig aan diefstal en/of heling, danwel inbreuk op auteursrecht. Op die manier breng je het hele forum in gevaar, en dat kan de bedoeling niet zijn.

Kleine tip dan: kijk nog eens goed naar wat je gedownloadet hebt. Mogelijk staat er ergens een bestand of mapje waarin je de ontbrekende info kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan