LG DP1W Mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymondhvh

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
131
ik heb sinds kort een LG DP1W Mediaspeler.
maar nu zit ik met een paar vragen / probleempjes.
deze media speler heeft de functie homelink. als je daar op gaat zie je alle computers in het netwerk. de namen.
1310634768-860.jpg

zo als je dat ook in windows ziet. zie plaatje.

als ik op een multi media apperaat klik kom ik in folders terecht. en zie ik een aantal muziek / film bestanden (die via mediaplayer gedeelt zijn.) maar. dit zijn alleen maar lossen media bestanden zo als wmv/avi. geen Video_TS of .iso bestanden. dit omdat die niet gedeelt worden via de windows media player.
me eerste vraag is. kan ik die wel delen via windows media spelen en hoe???

nu keek ik veder omdat ik toch graag video_ts en .iso wou streamen. zag ik dat er onder me computer naam nog 1 keer stond. als ik daar op drukte moest ik een zogenaamd : CIFS password invoeren. aangezien er geen password op mijn computer zit. heb ik niks ingevuld en kwam in er in.
daar stonden 3 folders. Downloads. music. users.
1310635105-240.jpg

zo als ook tezien is op windows.
nu klikte ik veder op downloads. kreeg ik de melding : Geen media beschikbaar.
terwijl die op windows zelf helemaal vol zit met films en media.
1310635175-050.jpg


toen ging ik naar users. kon ik 1 optie kliken Default.
terwijl in windows ik er 3 heb : Default, Openbaar, Raymond.
dus ik klik door op defauld. kreeg ik een paar laaste submappen
1310635285-310.jpg

deze werkte wel en die zag ik op windows. en op de lg media speler.
allen nu stond daar niks in.. dus ik zet een test filmpje er in. en probeer hem af te spelen. en dat werkte. maar nou mijn probleem is. dat ik nu op \\RAYMOND\Users\Default\Videos zat en dat volgens mij. op de C:\ is. terwijl ik de films allemaal op mijn E:\ heb staan.

wat ik nou wou. dat of: de map Downloads op de LG speler. wel media ziet en kan afspelen. of ik via 1 of andere link in \\RAYMOND\Users\Default\Videos kan plaatsen die naar de E:\ gaat.

of dat iemand weet waarom ik niet die andere mappen kan bereiken / bestanden kan zien. ik heb geen firewall aan en alles en iedreen heeft rechten(als ik op 1 andere windows pc naar netwerk ga. dan kom ik gewoon op de E:\ en kan ik van alles openen).

ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR DE GENE DIE MIJ KAN HELPEN :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::d !!!!!!!
 
mappen openen lg mediaplayer

probleem kun je helemaal oplossen door op de desbetreffende pc het gratis programma TVERSITY te zetten,dit ff te configureren en daarna ook de mappen en/of schijven vrij te geven.
daarna zul je op het home mediascherm ook dit progje te zien krijgen waarna dmv ok te drukken meteen in alle aangegeven mappen kan surfen en afspelen of kijken.

http://tversity.com/download :thumb: :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan