2 geluidsvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
317
Hallo mede-Helpmijers

Ik zit met een dubbel probleem, Ik wou vandaag mijn ipad aansluiten op de line-in van de pc, Als ik naar de geluidsrecorder kijk zie ik dat het groene balkje beweegt (dat er dus geluid binnenkomt) Ik hoor echter niks over de boxen. \als ik op opname druk hoor ik ook niks, maar als ik later het opgenomen fragment afspeel dan kan ik t wel horen...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel (vind dat ik t een beetje omslachtig heb omschreven maar weet niet hoe ik t anders moet uitleggen:p)

Het tweede probleem is dat ik een geluidsrecorder zoek waar ik meerdere sporen over elkaar kan opnemen, dus bijv eerst drum opneem, dan gitaar, bas en later zang.
Wie weet met welk progje dat gaat? het liefst freeware om te beginnen

Hoop dat jullie me op weg helpen kunnen, bij voorbaat dank

Groet Ger
 
Ik heb je vraag uit overige software verplaatst, in de hoop dat er hier meer mensen naar zullen kijken :)
 
Dat je niks hoort tijdens opname kan komen door je door je geluidskaart, die dat misschien niet kan. Kijk ook eens in de geluidsinstellingen van Windows of je er wat aan kunt doen.
Een gratis multitrack recorder: Kristal:
http://www.kreatives.org/kristal/index.php
 
@mumzel: Thanks :)

@vandahl: Dank u voor de reactie. Ik heb heel windows al afgezocht en kan ik nergens aanvinken dat ie direct moet afspelen. Nu wil ik deze week een nieuwe geluidskaart kopen maar vraag me af of ik deze wel installeren kan aangezien de huidige kaart onboard is, en ik dus een dubbele kaart krijg.
Tevens bedankt voor de link naar Kristal, ben er benieuwd naar... THX

Groet Ger
 
Die onboardkaart kun je toch deactiveren?
 
Die link geeft een 'error'-melding :) Je kunt beter geen link van je winkelwagen sturen, want die is persoonsgebonden.
 
Laatst bewerkt:
Je link doet het bij jou, omdat deze waarschijnlijk nog in de cache van je browser staat of zoals Mumzel aangaf, deze persoonsgebonden is. Wij krijgen het volgende te zien;
No Service Name Specified

Your request did not contain a service name. Please provide a service name as part of the URL.

Example URL:

http://.../scripts/wgate/CreateSO/!

or...
Session Already Terminated

There is currently no session running that might accept this request.

This situation usually occurs if your session has been closed by the Internet Transaction Server and you tried to navigate to a previously requested page by selecting BACK in your browser. To proceed you must first restart the session as described above.
© 1996-2001, SAP AG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan