Chatten met Windows Live Messenger MET video!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabinavanhende

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2011
Berichten
5
Graag wou ik vragen...Ik wil graag een chatgesprek aangaan via Windows Live messenger 2011 MET video! Vroeger werd zo'n icoontje met een videootje getoond (windows live messenger 2010) maar sinds die 2011 versie is dit niet meer het geval!
Ik heb een ingebouwde camera in mijn laptop...de persoon waar ik een chat/videogesprek wil aangaan ook...maar HET LUKT NIET MEER om een video/gesprek te voeren!
Men moet over een webcam beschikken schrijft men...bij ons is die webcam ingebouwd...kan het daaraan liggen...moet men een afzonderlijke webcam hebben???
Moet ik instellingen veranderen of zo? Weet het echt niet!!!
Kan iemand me helpen?

Sabina
 
Volgens mij moet je daarvoor Skype hebben, en welkom op Helpmij.nl.
 
Ik probeerde het met "Skype"...maar da's zo een enorm slechte verbinding...en telkens vreselijk geruis...Windows Live Messenger 2010 was PERFECT...daarom wil ik echt weten hoe het moet met versie van 2011!
Toch bedankt reactie!
 
Slechte verbinding??? En met die andere niet? Ligt het dan niet aan de verbinding en microfoon van de andere persoon? Verder heb ik eigenlijk helemaal geen ervaring met Messenger en Skype, maar wat ik heb gezegt klopt wel hoor.
 
Denk ik niet! Want bij Messenger 2010...ging het bij beiden PERFECT! Het beeld van Skype...blauwachtige strepen...helemaal niet zuiver! De klank...na enige tijd hoort men net de zee ruizen...zowel mijn kant als bij de andere persoon! Bij messenger kon men uren chatten en bleef beeld en klank CORRECT! Vervelende toestanden!
 
Al bij instellingen van Skype bij beide gekeken? Liefst iets over de kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan