iPod Touch 2G Herstellen na jailbreak werkt niet??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchelhal

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
216
Hallo allemaal,
Ik had laatst mijn iPod touch geprobeert te herstellen via de iPod zelf.
Via instellingen.
Nu heb ik hem opnieuw opgestart.
Het apple logo komt.
Daarna zo`n ronddraaiend laden.
en dan slaat hij vast en doet hij dit weer opnieuw
PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!
:shocked::(:confused:
 
Dat heb ik laatst ook gehad. Je moet hem via iTunes herstellen. Eerst hier je firmware downloaden (waarschijnlijk 4.2.1 als je onlangs nog je firmware geupdate hebt), zet je iPod vervolgens in Recovery Mode (even googlen hoe). Sluit dan je iPod Touch aan je PC aan en open iTunes. iTunes zal merken dat je iPod in Recovery Mode staat en zal deze willen herstellen. Houd nu SHIFT ingedrukt en druk op 'Herstellen' (in iTunes). Zoek nu die firmware die je zojuist gedownload hebt en klik op 'OK'. Nu iTunes als het goed is je iPod gaan herstellen.
 
itunes

Dat is ook een probleem mijn iPod Touch word niet herhend door de pc itunes apparaatbeheer en ik kan hem niet in dfu mode krijgen
 
Sluit je iPod anders even aan met je computer en laat hem zo even een aantal uurtjes hangen. Ik heb het idee dat het dan wel goed komt.

Heb geduld!

Veel succes!
 
m`n ipod heb ik al iets van 3 uur lang aan de pc hangen!!!
Iederekeer komt het apple logo dan komt er een ladertje bij en dan slaat hij vast en dan doet hij dit weer opnieuw net zolang totdat de ipod leeg is!!!!
 
probeer em te formateren
je bent wel als kwijt
maar ik denk dat die het gaat doen
 
Complete Uitleg iPod Touch 2G 8GB

Ik zal even een complete uitleg geven
Sinds kort had ik mijn iPod Touch 2G 8GB gejailbreakt via jailbreakme.com.
Ik heb er altijd veel plezier van gehad totdat mijn iPod langzamer werd.
Toen heb ik via de iPod bij de instellingen, de iPod hersteld. Ik koos wis alle inhoud en gegevens.
Eerst kwam er het Apple logo met een laadbalk er onder. Hier was hij bezig met herstellen/formatteren.
Daarna startte hij zich uitzichzelf opnieuw op.
Toen kwam het Apple logo weer in beeld.
Toen kwam er een rondje in wat het laden van de jailbreak betekend.
Maar toen sloeg hij vast!!!
Dus deed hij dit weer opnieuw
- kwam het Apple logo weer in beeld.
- kwam er een rondje in wat het laden
Maar dan slaat hij weer vast!!
Dit herhaalt hij continu tot de batterij leeg is.
De iPod word niet herkend door iTunes, Windows, Bij "Deze Computer" of bij apparaatbeheer.:(
Met dat van die knoppen indrukken werkt niet dus hij kan niet in DFU/Recovery mode komen
Heeft iemand enig idee wat te doen.
Heb hem nog niet eens een jaar!!:(
:(
Garantie heb ik nog wel maar Apple accepteerd hem niet als hij gejailbreaked is!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien je hem gereset hebt is de jailbreak weg.

Ik heb eenzelfde probleem gehad, maar bij mij werkten alle knoppen nog, dus weet je zeker dat ze niet meer werken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mitchelhal,

Jou laatste grote rode regel uit je bericht gehaald. Het is niet nodig te schreeuwen.;)
 
Ik heb precies hetzelfde probleem, wat moet ik doen? :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag een eigen topic aanmaken, het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic reeds meerdere maanden oud en niet actueel meer. Oude topics mogen met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan