AVS Video Converter gekocht, maar weet niet precies wat ik moet doen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westerpark80

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Berichten
6
Ik haal mijn films van het internet keurig met nederlandse ondertiteling, dan wil ik ze graag op een dvdtje branden, maar dat gaat helaas niet.

Nu heb ik de AVS Video Converter gekocht en al 3 dvdtjes proberen te converten en te branden, maar bij eentje kreeg ik geen geluid, bij de andere 2 kreeg ik een lege disc na het branden.

En bij het dvdtje zonder geluid zat ook geen ondertiteling terwijl ik dat vinkje ook had aangeklikt met dutch subs in het menu van AVS Video converter.

Zou iemand mij kunnen helpen dmv een verkorte handleiding in het nederlands oid.

Ik zou er zelfs wel voor willen betalen.

Groetjes
 
Is het niet handiger om meteen een DVD te downloaden (met Nederlandse ondertiteling)? Gaat haast een stuk sneller dan converteren!
 
Hoi Jasper,

Dat doe ik dus ook altijd. Ik download de films altijd met Nederlandse ondertiteling, maar als ik ze wil branden en op dvd wil plaatsten met ondertiteling dan gaat het mis..
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Bertus!

Ik heb zelf het programma van AVS Video Converter gekocht, dus dat werkt iets anders denk ik dan het programma in jouw link.

Toch bedankt! Top!
 
ConvertXto DVD ziet er idd erg goed uit!

Jammer dat ik gisteren de AVS Video Converter heb gekocht, kom er echt niet mee uit de voeten.

Ik moet maar voor de ConvertXtoDVD gaan denk ik..
 
Ja werkt echt mooi, is erg snel en je kunt gewoon ondertitels bijvoegen. Even een tijd converteren en bakken op DVD.
 
Hoi Jasper,

Dat doe ik dus ook altijd. Ik download de films altijd met Nederlandse ondertiteling, maar als ik ze wil branden en op dvd wil plaatsten met ondertiteling dan gaat het mis..

als je inderdaad dvd's download heeft het dus geen enkele zin om een converter te gebruiken
niet avs, niet convertX en ook geen andere.
converteren is het omzetten van het ene naar het andere formaat, bv. avi naar dvd

maar laten we eens bij het begin beginnen
hoe ziet hetgene dat je hebt gedownload er uit,
- wat is (zijn) de bestandsnaam(en)
- wat is (zijn) de extensie('s)
- speel je de video wel eens af op de pc
 
als je inderdaad dvd's download heeft het dus geen enkele zin om een converter te gebruiken
niet avs, niet convertX en ook geen andere.
converteren is het omzetten van het ene naar het andere formaat, bv. avi naar dvd

maar laten we eens bij het begin beginnen
hoe ziet hetgene dat je hebt gedownload er uit,
- wat is (zijn) de bestandsnaam(en)
- wat is (zijn) de extensie('s)
- speel je de video wel eens af op de pc


Hoi Turn,

Ik heb de converter dus voor niets gekocht?:(
Ik heb hem aangeschaft om mijn dvdtjes MET ondertiteling te branden.

Hier een voorbeeld
- bestandsnaam bijv. : x.men.first.class.2011.R5.DD5.1.NL.Subs.DMT
- extensie : ?

De films die doen het perfect op de laptop met ondertiteling etc.
Alleen wil ik de films op mijn PS3/TV bekijken door ze eerst te branden.
Branden gaat helemaal goed met Windows Media Player, maar de ondertiteling krijg ik er niet bij.
Daarom heb ik de AVS Video Converter aangeschaft om zo de gedownloade films met ondertiteling te branden.

Maar daar kom ik helaas niet uit...:(

Alvast bedankt voor alle hulp!

Groetjes
 
Is het misschien handiger als ik een mediastreamer aanschaf en mijn harde schijf aansluit op de mediastreamer
en dat ik zo dan mijn films bekijk met ondertiteling?
 
dat klinkt eerder als een avi en dan heb je dus wel een converter nodig.

maar ff een stapje terug
open je configuratie scherm en dan Vormgeving en persoonlijke instellingen
klik nu op mapopties >> tabblad weergave
vinkje weg halen bij "extensie voor bekende bestandstypen verbergen"
en klik op OK

nu zie je bij alle bestanden 3 letters achter de punt (soms cijfers), dit is de extensie
.avi is een extensie maar bv ook .mp3
en nu staat er dus wel een extensie achter je film naam, wat is deze??
 
ez video convertor

Ik heb ez video convertor gekocht om video high 8 bandjes op dvd te zetten. Cd geinstalleerd maar verder kom ik niet. Ik lees nergens op welke stand ik camera moet zetten om over te zetten of wat verder te doen. ik hoop dat iemand me helpen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan