CD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkedoe

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
14
Ik heb van You Tube liedjes gedownnload met een programma converteren naar MP3. De liedjes staan op mijn PC en ik kan ze ook op een USB stick zetten.
Ik kan de liedjes wel op een CD branden maar de CD is enkel afspeelbaar op mijn PC.
Mijn bedoeling is juist om de liedjes op een CD te branden welke kan afgespeeld worden op mijn CDspeler. Kan iemand zeggen hoe ik het wel kan ?
 
Als je de MP3 brandt zoals jij nu doet brand je ze als data. Daarom kan je pc ze wel lezen en je audio CD speler niet. Wat je nodig hebt is een programma waar je ook audio cd's mee kan branden. Dat kan met Nero, maar ook met het gratis Cdburnerxp:

http://cdburnerxp.se/

Als je nu kiest voor "audio disk" (zie plaatje) dan komt alles goed :):

startup.png
 
Je zal dan een audio cd er van moeten maken en niet direct de MP3 als data op de cd branden.
 
@error53:
Een plaatje kan inderdaad verhelderend zijn maar selecteer dan ook eerst de bedoelde keuze.

vxymehchbb0i0w0pl4x.jpg
 
Ik heb een dataCd genomen en blijkbaar moet ik een audio cd branden. Dank voor de uitleg.
 
MP 3 downloaden

Mijn eerste probleem is dus opgelost. Nieuw probleem het downloaden gaat niet meer.
ttz alles start en aan 50 % of 62,30% stopt het downloaden en gaat niet meer verder. Hoe is dit op te lossen ? Of wat kan de oorzaak zijn ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan