Windows 7 SP1 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

efferinie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
27
Hallo,
Ik heb een moeilijk probleem, waar ik niet uit kom.

Van de week heb ik Het Service Pack 1 geinstalleerd van Windows 7 (Windows Update kwam ermee) Alles voltooid enzo, toen pc opnieuw opgestart.

toen kwam er schijfcontrole voor, die netjes afgewacht maar de hele middag aangehad, en hij bleef maar teksten door het beeld gooien.

Dus opnieuw opgestart, schijfcontrole geannullerd, komt er foutmelding: Error kan updatebewerking 0000034 niet uitvoeren ofzo.

Nu gegooglet enzo, maar kom er niet uit.
Kan ook niet in veilige modus komen, F8 is bij mij Boot options?

Wie o wie kan me helpen? Ik ben ontzettend kwaad op microsoft dat ze mij deze update aanbieden

Mvg
 
Ook al verschillende malen herstel controle en opstart controle geprobeert, recovery cd erin gehad, mocht allemaal niet baten

Wie kan me helpen?
 
Microsoft geeft dit als oplossing:
http://windows.microsoft.com/en-US/...after-installing-windows-7-service-pack-1-sp1

In het kort:
Resolving error 0xc0000034 after installing Windows 7 Service Pack 1 (SP1)

After installing Windows 7 Service Pack 1 (SP1), you might receive the following error message on a black screen:

!! 0xc0000034 !! 142/53007 (_0000000000000000.cdf-ms)

To resolve this issue, first restore your computer to a point in time before you installed Windows 7 SP1 by using the System Recovery Options menu in Windows. Next, install the update described in this topic. Then, after you've installed the update, try reinstalling SP1.
Show all
Step 1: Restore your computer using the System Recovery Options menu
Step 2: Install Update for Windows (KB2533552)
Step 3: Reinstall Windows 7 SP1
 
Optie: een extra HDD kopen/lenen, Windows installeren, data van andere schijf backuppen/herstellen.
 
Hallo,
Nu wil ik de recovery disc van medion er in doen.
Mijn bestanden staan allemaal op D schijf (waar alle drivers staan)

Worden die bestanden ook gewist? of alleen de C schijf waar windows en andere dingen op staan?

Mvg
 
Normaal wordt alleen Windows herstelt, maar als je de mogelijkheid hebt altijd een backup maken. Het zou ook maar zo kunnen zijn dat de Medion Recovery wel alles wist, daar heb ik verder geen ervaring mee.
 
Je kunt proberen of je met een Linux (Ubuntu bijv.) live cd bij de bestanden kunt komen.
Link met uitleg: http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download
Stap 1: Ubuntu 11.04 downloaden
Stap 2: Kiezen of je een CD wilt of de installatie via een USB-stick wilt doen. De "Show me how" knop geeft uitleg.
Stap 3: Geeft uitleg over hoe je Ubuntu kunt proberen zonder installatie
Op deze manier kan je proberen de bestanden te backuppen. Een externe HDD of USB-stick wordt gewoon herkend in Ubuntu.


Als je de mogelijkheid hebt om met die Medion reparatie cd alleen Windows te herstellen dan zou dat goed moeten gaan, maar als het een gehele recovery is zou ik zeker een backup maken met bovenstaande methode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan