Arris modem UPC problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

loeffemM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Berichten
3
Date Time Event ID Event Level Description
***** 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
***** 17000400 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
***** 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
***** 17000400 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
***** 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
***** 17000400 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
***** 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
7/22/2011 6:51 1040100 6 TLV-11 - unrecognized OID

Mijn modem valt uit. Power brand en DS knippert dan. Arris..UPC vervolgens, haal ik de kabels eruit en duurt het ongeveer een half uur voordat hij weer online is. Ik heb nu ook de reset knop ingedrukt en dan doet hij het voor een tijd weer. Eerst blijft US knipperen(het derde lichtje gaat aan) en daarna, na dat half uur doet de rest het weer..totdat hij weer uitvalt..helaas..misschien kan iemand mij hierbij helpen. De tv die doet het gewoon en UPC on demand is niet beschikbaar. De telefoon en internet doen het dan niet..dinsdag komt de monteur. De helpdesk zei dat het waarschijnlijk tijd wordt voor een nieuwe modem..
 
Monteur is al onderweg. Wat je verwacht je nog van ons?
 
@RogerS,

Mogelijk een tussen oplossing, voordat de monteur komt? :rolleyes:
 
Een tussenoplossing voor waarschijnlijk een defect UPC modem. Het enige wat je kunt doen is een GSM dongle huren voor die paar dagen. Ben je tenminste online.
 
Het ging mij meer om je opmerking naar een nieuw lid toe, komt een beetje bot over als je net op het forum komt kijken.;)
 
Monteur is al onderweg. Wat je verwacht je nog van ons?
Goedemorgen ik had gehoopt dat iemand mij kon vertellen wat er aan de hand was/is n.a.v. het log. Het is namelijk zo dat hij het na het resetten gewoon weer een tijd doet en de modem/router dus niet stuk lijkt te zijn. Voordat ik een monteur langs laat komen voor Jan *** had ik gehoopt dat iemand iets uit het foutreport kan halen waar ik dus geen ene donder van snap of dat er iemand was met hetzelfde probleem. Sowieso hoop ik dat google dit indexeert zodat iemand die een keer hetzelfde probleem heeft misschien hier terug kan kijken en kan lezen wat een mogelijke oplossing is voor deze irritante storing waarbij na het resetten/power off van de modem het zaakje weer gewoon schijnt te werken..
 
Een Aris modem van UPC is al erg oud, als ik me niet vergis. Ik heb deze dacht ik een jaar of zeven geleden gehad en daarna een Motorola modem en nnu Cisco van UPC. Best kans dat inderdaad de modem aan zijn eind loopt.
 
je zou eens kunnen proberen: resetknopje indrukken (terwijl de stroom erop staat) stroom eraf (knopje ingedrukt houden) 30 seconden wachten.
Knopje loslaten en even wachten.
Knopje indrukken, stroom erop (knopje ingedrukt houden) wederom 30 seconden wachten en loslaten.
Dit heet een echte harde reset wat in veel gevallen een oplossing biedt.
Wacht tot alle ledjes weer branden en kijk maar eens of dit de oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan