League of Legends hulp nodig! heb veel refferal vrienden nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistertippie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2011
Berichten
1
Beste mensen van de forums,
Ik speel een spel genaamd League of Legends, en ik vind het onwijs leuk, en nu wil ik referal scoren voor bonussen voor het spel, maar daar heb ik 10.000 mensen voor nodig!
Mijn vraag is om het spel een kans te geven tot en met level 5 minimaal via de volgende link:*KNIP*

Informatie over het spel:
Deze game is ontwikkeld door RiotGames.
Het is een RPG waarbij je moet levelen en dat kun je doen door je vijanden te vermoorden of door Minions ( Kleine Wezentjes die in het spel lopen ) te vermoorden.

Levels
Het maximum level in het spel is level 18.
Maar je kan je summoner level tot 30 krijgen, nu denk je vast , huh? 18 en 30? ik snap het even niet.
Als je een account aanmaakt ben je Summoner level 1, maar als je in een game gaat en je vermoord minions of vijanden dan krijg je in het spel zelf levels waarbij het max. level 18 is.
als je het spel gewonnen hebt, krijg je 200 Exp ofzoiets voor je summoner level.
dit is dus hoe je je summoner level omhoog krijgt.
en als je weer in een nieuwe game gaat ben je weer level 1, dus het is de bedoeling om je summoner level omhoog te krijgen.

Gameplay
Je begint de game in een team die bestaat uit 1 tot 5 spelers, waarna je vecht tegen een ander team met diezelfde hoeveelheid.
Ieder team begint aan de tegenovergestelde kant bij hun "Nexus".
Een wedstrijd is gewonnen door een team als die de Nexus van de vijand heeft gesloopt.
Voordat je bij die Nexus aankomt, moet je wat Turrets kapot maken, en daarbij krijgt ieder team hulp van Minions.
Door het killen van de minions van de tegenstander krijg je experience en gold waar je betere armour kunt kopen en dus sterker wordt.

Help my aub om mijn doel te berijken en 10000 mensen te referen! stuur mijn link aub door naar anderen die u misschien kent.

Alvast bedankt!

mistertippie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geloof niet dat dit mag op Helpmij forums, maar dat zal wel blijken zodra een mod dit heeft gelezen.
niks persoonlijks, maar anders is helpmij straks vergeven van dit soort persoonlijk verzoekjes.

leon
 
Daarom MOD op de hoogte gebracht via de "meld misbruik" link van niet alleen dit topic maar ook iig 1 andere post die je hebt geplaatst.

Referral links zijn niet toegestaan op Helpmij.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de refferal link verwijderd, deze is inderdaad niet toegestaan. Tevens topic gesloten, leden werven via Helpmij.nl is ook niet toegestaan.

Zie ook de voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan toen je lid werd;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

@Spy,

volgende keer graag even melden, als je twijfelt Moderators zien ook niet alles.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan