converteren naar MTV en AMV

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Berichten
143
Hallo,
Ik kocht voor mijn kleinkindjes een zeer eenvoudige mp4 speler en wil daar nu enkele YouTube filmpjes op plaatsen. De meeste filmpjes zijn van het FLV formaat.
De ene mp4 speler werkt enkel met MTV, de andere enkel met AMV. De bijgeleverde software bij de mp4 spelers werkt niet, is waarschijnlijk ook verouderd. Ook op de website van DIFRNCE (=merk van de MP4 spelers) vond ik geen software. Ik zocht me al te pletter op Internet naar gratis video converters maar tot hier toe vond ik nergens de juiste combinatie. Kan er mij aub iemand helpen?
Dank bij voorbaat
 
Heb je ook het type nr van beide spelers.
Maakt het zoeken makkelijker.
Vreemde mp4 spelers als die geen mp4 etc kan afspelen.
De support van dat merk vink ik overigens matig.
Alleen support via een lokaal telefoonnummer???
 
bedankt

Bedankt voor jullie tips.
Ik heb uiteindelijk het gratis programma SUPER gebruikt, maar ik ben daar niet tevreden over. Het programma start ongelooflijk traag op, je kan voor MTV slechts kiezen uit een tweetal Video Scale Size en Aspect Ratio. Het uiteindelijk resultaat is zeer matig, bij mij zelfs een licht uitgerokken beeld. Enfin, mijn kleinkindjes merken dat niet en zijn er best tevreden mee.
Ik heb mijn les gehad, koop nooit te goedkope MP3 spelertjes, het is brol en je moet niet rekenen op support.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan