Media speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillycious

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
Berichten
27
Ik heb nog een simpele DVD speler, maar ik ben op zoek naar een soort van muziekspeler die muziek af kan spelen zonder dat ik de tv aan hoef te doen.

Doordat ik via een externe HD mijn films etc nu af kan spelen op mijn LCD tv, zoek ik alleen nog maar naar een oplossing om mijn muziek via de kabels van de tuner af te spelen. Zoals mijn DVD speler nu aangesloten zit op mijn boxen (geen home theater).
Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken. Iemand enig idee?

Alvast bedankt.
 
Kan je geen splitter zetten op de kabels naar de dvd speler? (als ik het begrijp kan je nu dus cd's afspelen via je dvd-speler zonder tv erbij?)
 
Ja klopt. Ik kan alleen CD's afspelen via mijn dvd-speler zonder tussenkomst van de tv: dvd-speler staat aangesloten op de boxen van de tuner. Maar ik heb die hele dvd-speler niet meer nodig omdat ik al films bekijk via mijn USB van de tv en de externe harddisk. Ik zoek dus een apparaat waar ik óf die externe HD met muziek op aan kan sluiten via USB óf een USB stick. Beeld heb ik niet meer nodig. En splitter voor een apparaat wat ik toch niet meer nodig heb? Ik wil gewoon een nieuwe muziekspeler zonder dat ik er CD's of DVD's voor hoef te branden. Hoop dat je het begrijpt, ik vind het lastig uitleggen..
 
Je kan de tuner met boxen toch aansluiten op de geluids uitgang van je hdd tuner?
 
Maar ik heb toch geen HDD tuner? Die AC Ryan lijkt me wel wat. Alleen zit er dan weer geen screen op waar je kan zien wat je speelt he?
 
Er zit geen schermpje op inderdaad maar hij heeft wel een web interface waardoor je er met je browser bij kunt.
Dit heb ik zelf nog niet gebruikt dus welke mogelijkheden dit biedt kan ik zo niet aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Ohh. Maar wat wel kan is dat je een kabel vanuit je koptelefoon uitgang op je tv in de aux van je tuner stopt.
 
Jaaa, en dat heb ik dan ook gedaan... Een MP3 speler van 8 GB gekocht, kabel van koptelefoon naar aux van tuner, USB stekker voor opladen MP3 speler, alles weggewerkt achter de stereoinstallatie, en het werkt perfect. Dank jullie wel voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan