converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeudeboule

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
6
Beste mensen,

Ik heb mij zojuist aangemeld dus nieuw.

Maar nu de vraag. Ik heb gedownload een betaalde versie van o.a AVS converter als ik de beelden van mijn camrecorder waarvan de opnamen AVCHD zijn en deze ga converteren om in Adobe CS4 te monteren heb ik beelden die in een soort passepartout
met een m.i. gekke verhouding. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd aan het doen ben. Bij voorbaat dank voor een eventuele oplossing. Ik hoopdat ik het antwoordt terug weet te vinden.
 
Minal,

CS4 kan dit niet ben nu bezig met element 9 bij een kennis.
De beelden zijn nu goed ook op een dvd maar wij krijgen het geluid er niet bij, de hele middag al bezig om hier avhter te komen.
Wie heeft hier een advies over?
 
wat voor geluid zit er in volgens MediaInfo.
 
schokkend beeld

Mijn beelden ben ik aan het converteren in AVS converter omdat mijn opnamens AVCHD zijn.
Dan monteren in elements 9 maar de beelden zijn enigzins schokkend.
In Adobe CS4 wordt het ook niets.
:mad: Ben onderhand moedeloos wie o wie weet de oplossing of wat ik verkeerd aan het doen ben.
B.V.D.
 
ik heb je 2 topics maar samengevoegd.
2 keer op 2 verschillende plaatsen over 1 onderwerp praten is niet toegestaan bij ons.
 
Bestand avchd

zoals bericht wil ik een AVCHD film in mijn adobe cs4 monteren en dat lukt nog steeds niet.
Natuurlijk dank voor jullie berichten ik blijf het proberen. Heb ook AVS. ook dat is nog niet wat ik aan helderheid van de beelden wil hebben deze blijven a.h.w. schitteren.
Als er iemand is die mij de juiste volgorde kan geven voor de instellingen van af het opstarten van adobe want mogelijk maak ik daar een fout. ( of van avs)
 
Mijn beelden ben ik aan het converteren in AVS converter omdat mijn opnamens AVCHD zijn.
Dan monteren in elements 9 maar de beelden zijn enigzins schokkend.
In Adobe CS4 wordt het ook niets.
:mad: Ben onderhand moedeloos wie o wie weet de oplossing of wat ik verkeerd aan het doen ben.
B.V.D.

Als je bij het monteren schokkende beelden krijgt dan moet het programma misschien nog de video laden. Als je even wacht (dit kan bij sommige programma's 2 minuten per minuut film zijn bij ander 15) zijn de beelden goed te zien.
 
Avchd

Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie adviezen.
Het is mij toch gelukt om in cs4 de film te monteren met een goed resultaat.:):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan