Bleu ray maken doormiddel van MKV bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

timotjuh

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Berichten
5
Mijn 1ste vraag was dit: Zou iemand mij kunnen helpen alsjeblieft. ik heb een serie gedownload van 10 afleveringen dat zijn in totaal 20 bestanden 10 mkv bestanden en 10 srt bestanden voor het geluid. Nu wil ik deze omzetten met het programma TSmuxergui. maar als ik ze allemaal selecteer dan krijg ik maar 1 bestandje en dat is de 1ste aflevering en meer niet. Ik heb ook ontdekt dat ik ze via nero vision ook om kan zetten naar bleu ray of AVCHD maar dat duurt nogal erg lang. Wie weet wat ik fout doe?

In een ander topic had ik daar een reactie op gehad dat was namelijk dit:

de 10 srt bestanden zijn ondertitels en niet geluid
met tsmuxer open je 1 mkv , dan kan je daar 1 ondertitel aan toe voegen.
nu kies je wat het moet worden en klik je op start
-- volgens mij zit er in tsmuxer geen batch funcktie en kan je er dus maar één tegelijk doen--

de reden dat tsmuxer sneller is dan nero is niet zo gek
muxen is het omzetten van de ene naar de andere container
nero gaat de hele video hercoderen en dat kost veel tijd (als je het goed doet)

En naar aanleiding hiervan heb ik het volgende gevraagd:

Maar als ik dan al die bestanden los heb om gezet, dan moet ik ze daarna nog een keer een andere naam geven en dan kan ik ze via een ander programma branden als een bleu ray film? IK had nou wel een andere manier gevonden dat ie al die bestanden in 1 bestand zet.

Helaas omdat dat een topic van iemand anders was werd deze gesloten dus vandaar mijn vraag nu hier.
 
ah dus je wil die 10 delen en de ondertitels om zetten naar 1 blu-ray met ondertitels.
ik betwijfel of dat gaat passen op 1 schijfje met nog een beetje kwaliteit,
ik neem aan dat ze (full)HD zijn en meer dan 10 min per aflevering
 
ah dus je wil die 10 delen en de ondertitels om zetten naar 1 blu-ray met ondertitels.
ik betwijfel of dat gaat passen op 1 schijfje met nog een beetje kwaliteit,
ik neem aan dat ze (full)HD zijn en meer dan 10 min per aflevering

over 2 schijfjes mag ook dat maakt mij niet uit, Maar ik heb het nu voor elkaar dat ze allemaal in 1 bestand staan, maarja dan kan ik geen aflevering kiezen en ik heb geen ondertiteling. Als ik weet hoe het moet kan ik het ook in 2en doen of in 3en.
 
Niemand die een idee heeft?

En als er iets niet duidelijk is dan hoor ik het graag, en zal ik het proberen duidelijker te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan