srt en film lopen niet gelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Berichten
2
ik heb csi miami gedownload en de srt bestanden maar geluid en beeld lopen niet gelijk

CSI.Miami.S07E01.720p.(Resurrection) = onderttitleing
CSI.Miami.S07E01.HDTV.XviD-NoTV= film

waarom lopen ze niet gelijk?
 
Alleen als de naam van de twee bestanden gelijk zijn, kun je er vanuit gaan dat ze aardig gelijk lopen.
Er zijn waarschijnlijk verschillende versies van dezelfde afleveringen in omloop en degene die de ondertitels beschikbaar stelt heeft 1 bepaalde versie gekeken en daarvoor de ondertitels verzorgd.
 
:)

dank u voor het antwoord uw uitleg lijkt mij vrij logisch :)
 
Alleen als de naam van de twee bestanden gelijk zijn, kun je er vanuit gaan dat ze aardig gelijk lopen.

Ehh, alleen als de naam van het bestand gelijk is aan die van het videobestand kan de ondertiteling samen met de video worden afgespeeld. Ze lopen dan alsnog bijna nooit synchroon.
 
Dat ligt er aan welke software je gebruikt om de bestanden af te spelen. Met b.v. GOM player kun je zelf een srt aanwijzen die afgespeeld moet worden bij de film. Ook al heeft deze een totaal andere naam.
 
Oh, dat er ook iets zoals de GOM player bestaat. Je krijgt vrijwel alleen synchrone ondertiteling als ze 'ingebakken' zitten in de video en dan download.
 
download vlc mediaplayer en in veel gevallen kan je ze gelijkzetten door bij spoorsynchronisatie de tijd van de ondertitels aan te passen. In het begin is het moeilijk. maar eens je het door hebt is het een fluitje van een cent. Maar het kan zijn dat het nog niet samenloopt doordat de tijd tussen de ondertitels zelf niet correct is. download dan ook nog subsync. Over dit laatste programma kan ik zelf nog niet veel zeggen omdat ik het zelf nog niet zo lang gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan