goede epub jeugdboeken voor zoon 13 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
Hallo,
Ik ben opzoek naar goede jeugdboeken in epub formaat, zodat mijn zoon van 13 bijna 14 jaar ze kan lezen. Hij houd van actie boeken die uit deze tijd komen!
Hebben jullie nog aanraders?
Het liefst gratis, maar betaald mag ook!

Groet,
Tim
 
op newsgroepen stikt het van de boeken epub formaat
verdiep je daar eens in ;)
 
Kort geleden heb ik via Spotnet een set van 1750 epubs gedownload met daarin niet alleen jeugdboeken maar nog veel meer.
Je moet dus inderdaad op de nieuwsgroepen zijn en dan is Spotnet een heel handige client.
 
Thanks, ga meteen kijken!
Hoe en waar moet je zoeken, kan je een soort rondleiding geven? Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry, ik heb nog geen tijd gehad om te installeren! Ik zet de vraag opgelost.
 
Oke, wat zit je al lang op dit forum! (langste gebruiker?/oprichter?)
 
Oprichter zeker niet. Langste gebruiker zal ik ook bij lange na niet zijn. Wel in 2000 al geregistreerd maar nooit veel mee gedaan. Sinds kort maar weer eens opgepakt omdat ik er meer tijd voor heb nu :)
 
Bedankt voor het herinneren dat er inmiddels bijna 11 jaren verstreken zijn :p
 
wat moet je invullen bij gebruikers naam en wachtwoord?? moet je een acccount aan maken bij spot-net.nl?????
 
wat moet je invullen bij gebruikers naam en wachtwoord?? moet je een acccount aan maken bij spot-net.nl?????

als je nou de link van edmoor uit post# 8 nou eerst eens goed leest
dan zal je op de tweede pagina je antwoord vinden.
 
ja sorry dat heb ik in de tussen tijd al uitgevonden! Maar heb jij een gratis nieuws server???
 
Zelf heb ik een abonnement bij HitNews voor €17,95 per kwartaal. Het goedkoopste abonnement is er voor €2,95 per maand. Voor alles wat je daar kunt downloaden aan films, muziek, boeken, games en programma's is dat een schijntje.
De abonnementen vind je op deze pagina.

Ik heb mijn abonnement gekozen omdat de downloadsnelheid hiervan net boven het maximum van m'n internet abonnement ligt. Voor de betaling gebruik ik Paypal maar er zijn meer mogelijkheden. Je gaat er geen verplichting mee aan. Als je niet betaald, kun je niet downloaden. Betaal je, dan kun je weer een maand vooruit. Per kwartaal vond ik daarom wel handig en het account is na een betaling met Paypal na 5 minuten weer actief.
 
Laatst bewerkt:
Het grote verschil tussen een betaalde en een gratis nieuwsserver is downloadsnelheid en Retentie.
Voor boeken maakt de snelheid niet zoveel uit omdat dat niet om heel grote bestanden gaat. Ik gebruik het dan ook hoofdzakelijk voor DVD's en HD films.
 
Laatst bewerkt:
klopt ja hij is naar reacties aan het zoeken met 16kb/s

SLOW ik heb 1 GB/S Cat5E kabel alles 1GB/S dan wil ik er ook gebruik van maken!! lol heb jij misschien nog een snelle en gratis server/ nieuwsgroep??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan