Echo geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

elegance

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
11
Goede avond ,Ik heb even een hulo vraag..
Ik heb een HP Touchsmart 600

Ik heb HP gebeld en die had geen oplossing voor mijn probleem.
Ik spreek sessie"s in op de geluidsrecorde van windows. Met de helpdest alles gedaan wat hij voor stelde maar hij kwam er niet uit.
IK gebruik hem om sessies in te spreken. Dempen heeft ook geen zin want dan hoor ik helemaal niets . Maar nu hoef ik maar iets teverzetten of ik hoor het geluid.
MIjn hoop is op jullie gevestig??? Elegance
 
Laat het geluid via een koptelefoon gaan, dan hoor je het wel maar ben je waarschijnlijk wel van de echo in de opname af.
 
Laatst bewerkt:
geluid

Ik heb 3 koptelefoons maar hier kan er alleen een op met een USb . Maar het geluid is normaal perfect Snap er echt niets van < Mijn zoon heeft vanmiddag ook nog 1 uur alles uit zitten proberen en daarna 30 minuten met de helpdesk. Maar dank je dat je reageerde
 
Als je via de microfoon een opname maakt en het geluid tegelijkertijd via de luidsprekers laat gaan zorgt dat voor de echo in de opname omdat het geluid uit de luidsprekers ook weer via de microfoon wordt opgenomen en altijd een fractie later is. Bij gebruik van een koptelefoon en de luidsprekers uit heb je daar geen last van.

Het zal daarom denk ik de moeite lonen om er eentje met USB aansluiting aan te schaffen.
 
Laatst bewerkt:
geluid

Fijn dat je met mij mee denk. maar dit is geen optie . Ik werk hier een jaar op via windows geluidrecorde en dat werkte tot gisteren perfect.
Ik zal er even iets bijvertellen misschien dat u er dan achterkomt wat het kan zijn.
Ik had een opname gemaakt en bij het afspelen hoorde ik nauwelijks iets . Ook niet als ik het harde zette.
Bij help met probleem opzoeken staond er dat de microfoon te zacht stond. Hij gaf aan waar ik op moest klikken. Ik heb vervolgens de schuif iets harde gezet en toen kreeg ik dus die echo. Dit hebik ook door gegeven aan HP maar zonder resultaat.
Gr, Elegance
 
In de geluidsinstellingen van Windows heb je een mixer.
Er is een opname gedeelte en een weergave gedeelte.
Zorg dat je in de opname gedeelte alleen de microfoon opneemt. (Aangevinkt en schuif voldoende omhoog.)
In de weergave gedeelte zorg je dat je alleen wave (en dus niet de microfoon) aan hebt staan.
Suc6.

P.s. met microfoon opnemen en dit gelijk over speakers (goed hoorbaar) weergeven zal zeker rondzingen of echo geven!
 
Laatst bewerkt:
Dank Dank je wel .
Dit is de oplossing Ik heb precies gedaan wat hier boven staat en nu heb ik die echo niet meer .
Jullie zijn geweldige helpers Pluim voor jullie inzet Groetjes Elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan