MIDI keyboard doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

halitvolkan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Berichten
4
Hier alle info;

Windows XP home, SP3

Het is een Midistart 3 Pro keys van Miditech.
Er is geen software bijgeleverd, omdat het keyboard een Plug & Play is ( usb ).
Handleiding gelezen, niets heeft geholpen.

Hier het probleem;

Als ik het keyboard aansluit, krijg ik te zien dat er "nieuwe hardware" is gevonden. Alleen herkent m’n computer de hardware niet, en kan ik het stuurprogramma ook niet bijwerken.
Ik heb ook al enkele programma’s geprobeerd om mijn keyboard aan de praat te krijgen, helaas zonder succes. ( FL studio, MAGIX music maker, Earmaster pro )
Ook heb ik al wat drivers uitgeprobeerd van Midistart 2, ook zonder succes.

HELP :(
 
Wel raar dat er geen mididrver wordt meegeleverd.
Zelf bieden ze de suggestie de asio mididriver te installeren.

Probeer eens de tips van deze link uit. Misschien wordt je daar wijzer van.
 
Wel raar dat er geen mididrver wordt meegeleverd.
Zelf bieden ze de suggestie de asio mididriver te installeren.

Probeer eens de tips van deze link uit. Misschien wordt je daar wijzer van.

Asio mididriver gehaald, ook geen succes :(
Ik heb de link bezocht, alle tips bekeken, alleen wijzer ben ik er niet van geworden, mede omdat de keyboard een plug&play is. ( usb naar usb )
 
My Miditech keyboard is correctly installed in Windows XP, but I cannot see the driver as a MIDI input in my DAW software. What is the problem?

This is a typical Windows XP fault, when you have a Logitech or Labtec device installed in your system, such as a Webcam etc. The Logitech drivers do not work with the Windows XP class compliant installation, and prevents, that you can see the class compliant driver in your music software.
Normally it works, to de-install the Logitech device, then re-install the MIDI keyboard again on a different USB port, and it will work. After this you can re-install your Logitech device, and both devices will work.

http://www.miditech.de/site.php4?site_id=128

Logitech usb spull op de PC aangesloten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan