Systeem klikt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marion001

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
65
Ik blijf de melding houden, bezig met opladen pas wanneer ik op vernieuwen klik krijg ik de gevraagde gegevens????:confused:
 
Ik zou een reactie hebben van dorado, maar ik kan die niet zien?
 
Ik zou een reactie hebben van dorado, maar ik kan die niet zien?

Of ik je kan helpen, weet ik niet,maar probeer eerst eens je probleem te verduidelijken.
Gebruik hiervoor Probleemstappenbeschrijving...
Kies Start->Uitvoeren, en typ PSR & druk op Enter.
Het programma Probleemstappenbeschrijving zal nu starten.
Indien je bij het begin v/h probleem bent kies je Opname starten.
Doe vervolgens de handelingen die het probleem veroorzaken en voeg eventueel commentaar toe via de optie Opmerking toevoegen.
Als je klaar bent kies je Opname stoppen, waarna je een bestandsnaam opgeeft & een zipbestand met daarin een HTML-bestand met de stappen wordt opgeslagen op het bureaublad en kan direct als bijlage worden toegevoegd, gemaild of online geupload worden.

Upload hier:
Mijn Bestand
File Factory
File Hosting
 
Laatst bewerkt:
Soms kan het gebeuren dat Firefox door onverklaarbare redenen opeens heel traag is geworden of vaak crasht. Veroorzakers van deze problemen kunnen ondeugdelijke extensies of niet helemaal goed verlopen updates zijn. Vaak ligt de oorzaak in de profielmap waar de gebruikersinstellingen opgeslagen zijn. Het maken van een nieuw profiel kan de problemen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.

Sluit Firefox af.!!
Ga naar Start > Uitvoeren en typ 'firefox.exe -ProfileManager' (zonder aanhalings tekens), Klik op OK
Kies in het nu geopende scherm voor Nieuw Profiel Maken
Geef je nieuwe profiel een naam
Klik op Voltooien
Bij het opstarten van Firefox zal je nu een venster te zien krijgen met de beschikbare profielen.

Hierna kun je belangrijke gegevens uit een oud profiel terugzetten
Eenvoudiger is een backup maken/terugzetten van instellingen, bladwijzers, extensies & wachtwoorden via mozbackup

Kijk voor meer informatie bij nog voorkomende problemen: Standaard diagnose Mozillaprogramma's
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan