laptop internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladykoko

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
9
Hallo ik heb eigenlijk twee vragen"

Ik heb een laptop en thuis internet ik natuurlijk via wifi. Nu wil ik b.v. als ik ergens ben waar geen internet is via dongel internetten. Ik begrijp dat je de dongel in de usb aansluiting stopt hij installeerd dan ook alles. Maar hoe moet ik dan internetten gaat dat dan vanzelf ( ik heb 10 euro op de vodaphone dongel gezet) of moet ik dan een inbelverbinding maken. En wat als er toch ergens wifi is wat kiest de laptop dan?? Gaat het dan niet dubbel en wifi en die die dongel??

Vraag 2 kun je ook je smartphone ( met onbeperkt internetten ) via usb kabel aansluiten en zo internetten??

Ik hoor het wel.

Bedankt alvast!
 
tip

Bij T-mobile werkt het zo, dat als je je dongel erin steekt, dan installeert die software die op de usb stick staat en via die software maak je verbinding.

En stel er is ergens wifi dan zul je moeten kijken of je netwerken vind en de dongel zul je dan eerst uit moeten zetten en dan vebinding maken met de wifi anders gaat het wel dubbel, teminste bij t-mobile zo

Vraag 2 kun je ook je smartphone ( met onbeperkt internetten ) via usb kabel aansluiten en zo internetten??
Ja je kunt je internet van je telefoon doorstreamen naar je laptop.
 
:) Waarschijnlijk kan, maar in dit geval moet je op jouw type van smartfone opzoekken
suite software voor die jouw type, dan die leidt je dan verder mee..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan