Muziek taggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo mensen,

Ik had vorgeer in winamp (heel wat updates terug) de functie dat wanneer ik alt+3 deed, dat ik mijn muziek kon scannen, en dat hij via GraceNote de muziek tagde.
Nu doet hij dit niet meer.
Weet iemand een alternatief programma waarin ik mijn bestanden kan scannen en auto-taggen? Het liefst gratis :)

Mvg en bedankt voor jullie antwoorden,

Bluetooth
 
ik gebruik zelf mediamonkey, het voordeel is hier dat als je wat tagged, de veranderingen ook in de .mp3 file plaatsvinden (en niet zoals bij itunes alleen in de library). je moet dit echter nog wel stuk voor stuk doen.

op google vond ik dit: http://www.magic-tagger.com/eng/index.php ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het wat voor je?
 
De magic tagger ehb ik geprobeert maar omdat ik hem niet heb gekocht heb ik limited, ik heb Mediamonkey geprobeerd. Maar dat blijkt een heel speler te zijn, en niet een tagger. Iemand nog een alternatief?
De oude versie van Winamp die werkt net niet op mijn PC zonder dat hij lastig doet met updates/missende plugins (windows7 64 bit) Dus daarmee kom ik ook niet bepaald vooruit.
Alsnog bedankt voor jullie hulp! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan