Dell laptop met Windows 7 zonder prod.code

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
71
Graag zou ik willen weten of het normaal is dat je geen productcode van het besturings programma ontvangt ? Ik heb dus Windows 7 op de laptop die ik heb gekocht , maar geen product code ! Wat te doen als ik onverhoopt Windows 7 opnieuw moet installeren ? Ik heb er toch voor betaald ?
Wie kan me verder informeren ?
Met dank !
 
aan de onderkant van je laptop zit als het goed is een sticker met een streepjescode, hier zit je OEM-code ook bij.
 
En bij sommige laptops steekt de code in het vak van de accu. Op die manier vervaagt de code niet, maar je moet het maar net weten.
 
Dell levert in principe alle software mee.
Ook een schijfje met je OS.
En op de onderkant van je laptop staat het nummer van je service-tag.
Inloggen op de Dell site met je service-tag en je ziet welke drivers op je pc zijn geïnstalleerd.
 
Dell levert in principe alle software mee.
Ook een schijfje met je OS.
En op de onderkant van je laptop staat het nummer van je service-tag.
Inloggen op de Dell site met je service-tag en je ziet welke drivers op je pc zijn geïnstalleerd.

Mooi niet ! Geen schijfje .. je bedoelt waarschijnlijk een CD ? Dus daar kan ik me echt aan ergeren ... koop je een systeem met een besturingssysteem en dan geen code !
Ik heb dus wel de srevice tag , maar nergens een code kunnen vinden .
Maar ik kan dus nog kijken in het accu vak .
bedankt voor reactie .
 
Ook kun ej je code ophalen met dit programma:
http://www.gtopala.com/
Handige tip: schrijf je code over! Want als de sticker vervaagd dan kun je deze niet zo snel meer teruglezen.

Op de voorgestelde site zie ik inderdaad engelstalig informatie over SIW ( System Information Windows ) . Met veel uitleg , maar waar en hoe kan ik dat programma binnen halen ? Ik zie onder de knop Purchase/ Download alleen betaalde versies , beginnend bij zo'n 40 dollars !
Is dat de bedoeling ?
Met dank voor reactie .
 
Gratis versie HIER op te halen.....onderaan de page,niet zo uitgebreid als de Pro maar voldoende bruikbaar...
 
prod. key Windows

Ook kun ej je code ophalen met dit programma:
http://www.gtopala.com/
Handige tip: schrijf je code over! Want als de sticker vervaagd dan kun je deze niet zo snel meer teruglezen.

Nog even het volgende .... ik heb het programmaatje geinstalleerd .. heel mooi . En ik zie dus alle gegevens van de PC .. ook het besturingssysteem , in dit geval Windows XP en daarbij het Serv. pack 3 . Maar ... wat ik al dacht >>> no prod. code , wel de melding dat het om een OEM versie gaat . Wat nu ?
 
Hoi...

Al bij licenties gekeken?(aanklikken in het linker deelvenster)
 
prod. code Win 7

Nou , het is waar ! Als ik de acuu eruit neem zie ik de sticker met daarop de product code vermeld . Dat is mooi !
Dus wat mij betreft is het opgelost ! :thumb:
Iedereen die reageerde hartelijk dank .
 
Mooi! :)
Heb je deze ook opgeschreven?
Altijd fijn.. hmm ik leer mezelf nu ook een les (a)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan