fotoalbum software

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertin

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Berichten
20
Ik ben op zoek naar een softwareprogramma waarmee ik digitale fotoalbums kan maken. Er zijn verschillende programma's te downloaden; echter dan ben je meteen gekoppeld aan een printbedrijf. Ik wil de digitale fotoalbum niet afdrukken maar digitaal opslaan. Indien ik later alsnog besluit om een fotoalbum af te laten drukken dan zou dat bij ieder printbedrijf moeten kunnen.
 
AlbumDIY lijkt me iets voor jou hoop ik,... en is gratis die kan je vinden HIER :D
 
Fotoalbum

Om bij AlbumDIY te komen moet ik door zoveel bagger dat ik de moed heb opgegeven.
 
:D Yep kan ook ...:thumb: maar dat kon je online fotoalbum bij Albelli ook maken en doorsturen dat gemaakt wordt... je hoeft niet per-se programmaatje downloaden...;)
 
Maar dat is nu juist het probleem. Bij Albelli en Kruidvat kan je het resultaat alleen maar opsturen, waarna je inderdaad een gelikt fotoalbum terug krijgt. Ik wil echter geen fotoalbum maar het resultaat zelf printen naar pdf-file en digitaal opslaan. Dus .......
 
:D Ach zo nu snap ik je...:thumb: ik maak soms voor zichzelf ook fotoslideshow-book ( boek :D ) met programmatje's zoals ...bijv. met '' FlipCreator'' en '' Ncesoft Flip Book Maker '' en soms met ''Corel PaintShop Photo Project Creator'' zeer mooie creaties mee kan je maken jammer dat ik je nu vorbeelden niet kan hier laten zien, een beeetje te groot zij ze .. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook op zoek naar goede software om mijn fotoboeken te maken. Albelli, Kruidvat heb ik al bekeken, was niet zo onder de indruk. Zit te denken aan Pixum: ze hebben in ieder geval een groot aantal formaten: http://www.pixum.nl/fotoboek. Iemand ervaring hiermee? Volgens deze fotoboekvergelijking een best goede keuze.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan