photofiltre

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
hebik in het engels wil hem graagin het nederlandslukt mij niet
moet ik hem eerst verwijderen alvorens de installatie kan in nl mvrgr
 
lukt helaas niet hij staat nog steeds op engels mvrgr ruud
 
Heb je ook het taalpakket erbij gedownload en in de map van het programma gezet? Meer instructies staan op de pagina die ROYONIX gepost heeft.
 
ook het taalpakket en de plugins maar ik krijg nergns de melding dat het geinstalleerd is-kan scans sture van mijn bevinding-normaal zou zijn de vraag installeren ook die krijg ik niet-is het probleem misschien dat ik eerst de ander moet verwijderen mvrg rgila:thumb:
 
Je moet het bestand TranslationEN.plg wissen en TranslationNL.plg naar de map van het programma kopiëren. Het werkt, ik heb het net zelf getest.
 
EN HEB IK GELOST MAAR kan het zijn dat het uit het archief verwijderen erg lang duurt
ik krijg nog steeds niet de fpotofiltre nl moet ik misschien eerst alles verwijderen alvorens de nieuwe te installeren is in het nl bijgaand een scan mvrgr gila

de scan lukt niet
 
Ik begrijp niet helemaal wat je probeert te vertellen. Wanneer je de instructies opvolgt uit de link moet het werken. Ik heb verder geen ervaring met het programma, dus met "de scan" kan ik je niet helpen.
 
dan moet ik er maar in berusten dat het niet op een eenvoudige manier mogelijk is om het in het nederlands te krijgen-dank voor de moeite gila
 
Ik ga stap voor stap uitleggen wat je moet doen.

1. Verwijder het programma van je computer
2. Ga naar http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm en kies voor "English version in zip format (2 Mb)"
3. Pak het zip bestand uit naar een aparte map, bijv. C:\PhotoFiltre
4. Ga naar de map en verwijder TranslationEN.plg
5. Download de vertaling: "Nederlands / Dutch / Néerlandais"
6. Pak dit bestand uit naar de map waarin PhotoFiltre staat
7. Nu heb je het programma in het Nederlands, je kunt het starten door op PhotoFiltre.exe te klikken.
 
ALLES VERWIJDERT
GA NAAR PHOTOFILTRE EN KIES VOOR 8 mb komt bij mij niet in beeld
 
daar staat hij dus weer op het buroblad in hetEngels e wat do wenu groetjes ruud
 
Ik heb al uitgelegd hoe je het programma in het Nederlands kunt zetten. Sorry, ik geef het op. Misschien dat iemand anders je verder kan helpen.
 
spijtig maar ik ben waarschijnlijk te oud 87 jaar blijf echter leergierig dank vor de moeiute
 
Laatst bewerkt:
voor de deskundige hoe handel ik verder met TranslationNL ZIE BIJGAANDE SCAN
IK WERK MET winxp voorbaat dank gila ik zie geen mogelijkheid om de scan van mijn buroblad toe tevoegen
 
Hoi Ruud,

Hierbij de scan die je gemaild had.:)

attachment.php
 

Bijlagen

  • scan.jpg
    scan.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 142
crash harteljk dan k en ben nu benieuw wie mij eindelijk van het drama verlost
hoe krijg ik die nl van photofiltre
van zippen ofiets dergelijks heb ik geen ideesvp maak het mij eenvoudig groet u:thumb:rud-gila
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan