Avi naar TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2011
Berichten
3
Beste allen,

Ik ben de hele week al bezig om mijn gedownloade films (Avi) te converteren naar TS. Tot op heden is het nog niet echt gelukt. Ik heb al veel programma's gedownload, maar velen zijn trials, waardoor je maar 60% of 5min. kunt converteren.

Is er ook een gratis programma beschikbaar waarmee ik mijn volledige Avi bestand kan converteren tot een TS bestand.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Groetjes Robin
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met een TS bestand?

Van alles, naar alles met Format Factory.
 
Een .TS videobestand

Ik wil namelijk een film afspelen via de digitale ontvanger. Als ik een Avi bestand wil afspelen wordt er aangegeven dat het video bestand niet wordt ondersteund.
Hij speelt wel TS bestanden af..
 
Ja, maar wat is het voor een type bestand?
Bedoel je VIDEO_TS? DVD dus?
Of is TS de extensie van de bestanden die hij wel afspeelt?
 
Het is toch echt Video_TS hoor.

Gewoon TS betekent Telesync en geeft de kwaliteit van de film aan namelijk veelal opgenomen in een bioscoop.
Dit zie je in nieuwsgroepen veel.

Een DVD bevat veel TS bestanden dus het lijkt mij dat je gewoon moet converteren naar DVD en dat kan met Format Factory waarschijnlijk.
Mocht dit niet zo zijn dat moet je ConverXtotDVD hebben alleen is die niet gratis.
Erg goed programma!!
 
Format Factory kan dat prima, dan kies je voor het maken van een .VOB bestand.
TeleSync opnamen zijn echter vaak van zeer matige kwaliteit dus wat er dan nog van over blijft...
 
Laatst bewerkt:
Met het gratis programma dvdflick kan je avi's direct omzetten naar dvd incl. de subtitels en evt met een eenvoudige menu. Een tutorial staat op de website van dvdflick.
Kan nu helaas niet de directe link geven. Ff google gebruiken.
 
hmmm ik ga toch even een andere kant op (ietsje dan)
Robin5 heeft wellicht gelijk, de extensie .ts kan ook staan voor transport stream
en hierna gaat het er om wat er in de ts container zit
dit kan de mpeg2 video zijn maar volgens mij kan er ook een 264 video in zitten.

@ Terrarabo
het TS uit VIDEO_TS staat niet voor telesync, dit is slechts een term die gebruikt wordt door release groepen.

@ Robin 5
1 wat is het merk en type van de digitale ontvanger
2 wat is de resolutie van de avi
3 kan je opgenomen bestanden van de ontvanger naar je pc halen, indien ja
--3b kan je een klein stukje van een hd zender opnemen en een stukje van een niet hd zender
 
@Turn, ik zeg ook niet dat TS in Video_TS voor Telesync staat !!
Ik zeg dat TS in nieuwsgroepen voor Telesync staat !!
Ben wel blond maar ook weer niet zo dom ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan