MP3 random sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

friso44

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
70
Ik heb duizenden MP3 (en Flac) bestanden. Daaruit wil ik een willekeurige selectie maken om op een CD te branden. Ik wil dus de bestanden in willekeurige volgorde sorteren. Weet iemand waarmee en hoe dat zou kunnen?
 
Je kunt het programma ''CDBurnerXP'' proberen . En je hebt een Cd/DVD nodig en een CD-driver (Waar je een dvd/cd in stopt)

Daarna is het heel makkelijk.

P.s. aangezien je meer als duizend nummers heb , kun je het beste een dvd van 4,7gb gebruiken
 
Bedankt voor je antwoord. Het komt in de buurt van wat ik wil. Ik heb zoveel bestanden dat ze nog niet op 10 DvD's passen. Dus wil ik een randomsortering maken en dan gewoon daaruit de eerste honderden (net zoveel als erop passen) bestanden pakken en die op een CDRom, DvD of stickje zetten.
 
Daar gaat het niet om. Ik wil bijvoorbeeld op een kleine MP3 speler een willekeurige selectie kunnen plaatsen.
 
Bedankt, maar welk programma moet ik hebben? Ik heb het nog niet gevonden in de beschrijvingen.
 
SuperCool Random Number Generator 1.0

RandomFill 1.1

Deze staan een beetje onderaan , kan zijn dat deze software een beetje verouderd is
 
Dankdank. Ik dacht dat Random Nummer generator random getallen levert dus niet verder gekeken. Randomfill is wel een aantrekkelijke naam, ik ga het uotzoeken en meld mijn conclusies wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan