Geen internet na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
317
Hallo allemaal

Ik zit met het volgende.. Ik heb deze week een ssd-schijf in mijn pc gebouwd.. Heb hier windows, norton en nog wat programma's opgezet, andere programma's op een externe schijf gezet. Pc loopt als een klokje.. diverse keren opnieuw opgestart.. geen probleem..
Na een paar uur gebruik wil ik m uitzetten, geeft ie aan dat er essentiële updates van windows zijn. Ik de pc uitgezet zodat ie deze installeert, zet hem weer aan.. Heb ik geen internet meer... kan ik probleemoplosser gebruiken maar dan vind ie niks.. als ik msn probeer op te starten vraagt hij ook of hij de internetproblemen moet herstellen als ik hier op duw krijg ik een foutmelding achter standard-gateway..

Ik heb systeemherstel gedaan en dan heb ik weer internet, na een tijdje vraagt ie echter weer om de updates te installeren en dan heb ik weer hetzelfde probleem..
Gisteren windows enzo overnieuw geïnstalleerd om van de problemen af te komen, tot mijn verbazing zit ik vanmorgen weer met hetzelfde probleem :shocked:
Heb nu systeemherstel opnieuw uitgevoerd en kan jullie hulp vragen maar weet dat zodra ik updates krijg (dit zijn er 32) dat internet dan weer weg is.

Hoop dat iemand kan helpen...
bvd Ger
 
essentiele updates niet installeren zijn drivers en dan kan je pc problemen krijgen met het internet bijvoorbeeld.


Doe ze verbergen de updates;)
 
essentiele updates niet installeren zijn drivers en dan kan je pc problemen krijgen met het internet bijvoorbeeld.


Doe ze verbergen de updates;)

Dank voor u reactie :thumb:

Dus alle 32 updates weglaten?
En hoe kies ik ervoor om ze niet te installeren? volgens mij gaat dat automatisch als ik de pc uitzet?

Ger
 
Weet je zeker dat heteen essentiële is en geen optionele?
Selecteer ze dan zelf eens stuk voor stuk.
Dan zal je de "boosdoener" vinden en kan je deze nadien op verbergen zetten.

Essentiële updates zijn er namelijk niet voor niets!

Door op details te clicken, zie je een hele lijst.
Vink er een aan en click op installeren.

In Windows Update op instellingen clicken dan kan je kiezen op bijv. zelf waarschuwen, maar zelf installeren.
 
Laatst bewerkt:
optionele heet dat in Windows 7 en in Windows Vista heten ze essentiële updates.
 
Weet je zeker dat heteen essentiële is en geen optionele?
Selecteer ze dan zelf eens stuk voor stuk.
Dan zal je de "boosdoener" vinden en kan je deze nadien op verbergen zetten.

Essentiële updates zijn er namelijk niet voor niets!

Door op details te clicken, zie je een hele lijst.
Vink er een aan en click op installeren.

Ook u dank voor uw reactie...

Op het moment kan ik de updates niet zien, ze verschijnen altijd pas na een paar uur pc gebruik, en ja het zijn essentiële updates (ik heb het de laatste keer opgeschreven en het blaadje naast me liggen)
Maar als ik t goed heb kan ik windows nu ook naar updates laten zoeken? (hoef ik niet te wachten)

groet Ger
 
Ik heb Windows(7) naar updates laten zoeken.. hij vind op t moment 3 optionele updates en 94 belangrijke updates, als ik op details druk zijn dit bijna allemaal beveiligingsupdates. essentiële neem ik aan?? Ik vind trouwens niks waar ik de updates kan verwijderen/ niet kan toepassen..
Misschien moet ik de updates wel installeren en iets anders doen tegen de fout met de standard-gateway?
 
Laatst bewerkt:
Ga naar windows update instellingen en wijzig de instellingen.
Vink de optionele uit!

Installeer een aantal van de 94 door op details te clicken, selecteer er een aantal en installeer deze.
Herhaal tot alle geïnstalleerd zijn.

Grote kans dat de boosdoener een optionele was.
Zo niet, en weet je de dwarsligger, dan selcteren en op verbergen instellen.

Je kan dan alles weer bij de instellingen op automatsch zetten, dan installeert Win7 zoals je gewend was de updates voorje.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar windows update instellingen en wijzig de instellingen.
Vink de optionele uit!

Installeer een aantal van de 94 door op details te clicken, selecteer er een aantal en installeer deze.
Herhaal tot alle geïnstalleerd zijn.

Grote kans dat de boosdoener een optionele was.
Zo niet, en weet je de dwarsligger, dan selcteren en op verbergen instellen.

Je kan dan alles weer bij de instellingen op automatsch zetten, dan installeert Win7 zoals je gewend was de updates voorje.

Dank je voor je hulp!

Ik moet zo effe naar het milieupark en daarna aan de slag.. zag net niet waar ik de updates kan verbergen maar zal eens goed zoeken..

Nogmaals dank..
groet ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan