Filmpje van internet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Travestipsy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
40
Hallo!

Ik wil heel graag een bepaald filmpje van internet opslaan. Maar ik krijg het niet voor elkaar en ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik heb een probleem, want het filmpje gaat niet via YouTube... Het is deze link: http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/66627/nederland-1/brandpunt/aflevering-42.html en ik wil het filmpje heel graag hebben. Ik heb ook al op dit forum gekeken naar bruikbare tips en handleidingen, alleen snap ik ze niet of ze werken niet. Wie kan mij hierbij helpen? (indien je weet hoe, graag in babystapjes uitleggen! xD)
 
:D Klik maar aan, en wacht dat die helemaal van A/tm Z afspelt ( hele filmpje dus ! )
Ga naar internet opties, en zoek daar Browse geschiedenis-Instellingen-Bestanden Weergeven zal je daar jouw filmpje vinden als Cookie form :D let maat op dat is een Flash bestand , klik op die bestand met rechte kant van muis en klik op kopieren ... ga naar mij documenten en klik opnieuw met rechte kant van muis op een lege plek en in menuutje klik op PLAKKEN.... zo heb je dan die gewenste filmpje .....:thumb:
 
...

Alleen: hoe weet ik welk bestand een flash-filmpje is? :eek: Ik kan namelijk het bestand niet vinden... Ik zie allemaal rare dingen zoals MCFEUBG.DC en zo. Hoe weet ik welke de goede is?

En hoe kun je het opgeslagen bestand (moet ik dus nog doen) zo omzetten dat het op een iPod touch af te spelen is? Is daar een goed programmaatje voor en welke stappen moet ik dan volgen!?
 
Laatst bewerkt:
Flash heeft er hoegenaamd niets mee te maken. Het is een Silverlight-spelertje dat contact maakt met een WMV-stream via het MMS-protocol.

Ik kan de meeste bestanden simpel downloaden, maar dit is toch even iets anders. Om "streaming" video op te vangen moet je toch even wat software ter hand nemen. Ik heb een aantal stukjes software geprobeerd, maar enkel HiDownload is begonnen met downloaden. Je download hem hier. Het is wel een trial dus na 21 dagen ben je de software kwijt als je hem niet koopt. Na het installeren open je het video'tje gewoon in je browser (of als het al open staat druk je even CTRL+F5) en dan zou de "sniffer" in het programma de stream meteen moeten vinden en beginnen downloaden (zoniet even op "play" drukken in het programma).

attachment.php
 

Bijlagen

  • hidownload.png
    hidownload.png
    20,6 KB · Weergaven: 353
Laatst bewerkt:
Als de download volledig is, staat hij bij het onderdeel "Finished". (Je ziet het onderdeel "Unfinished" ook op de schermafdruk, links.)

Klik met rechts op de download en kies "open containing folder". Meestal slaat hij de bestanden op in een map "HiDownload" die je vindt bij "Mijn Documenten".

Mijn Documenten > HiDownload > jebestand.wmv

Opmerking: Het programma is soms een beetje lastig om terug te vinden, terwijl het nog wel geopend is. Middenboven je scherm staat er een grijs vierkantje dat de snelheid van de download weergeeft. Dat vierkant blijft zichtbaar welk programma je ook open hebt staan. Als je daar met rechts op klikt en dan "show main window" kiest, is het downloadprogramma weer zichtbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan