wmv filmje afspelen op bleuray speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Ik heb een wmv filmpje en die wil ik graag branden op een dvd om af te spelen op mijn bleu ray speler.

ik had hem al gebrand als wmv bestand en ik hed wel beeld maar geen geluid.
weet iemand de oplossing?

bvd
 
:) probeer maar eerst naar Avi omzetten ...dan zullen we verder kijken ...:thumb:
trouwens...... die wil je op een DVD branden ?? hoezoo maak je niet bijv. mpg ?
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik gedaan maar dan heb ik heel slecht beeld

het gaat om een filmpje van 17 minuten wat gemaakt is met een fototoestel

als ik hem op de pc afspeel (wmv bestand) dan heb ik goed beeld en goed geluid.
maar als ik hem zonder het wmv bestand te veranderen op dvd brand en dan ik mijn bleuray speler stop doet hij het wel (goed beeld) maar geen geluid.

Hoe zo iets moet weet ik verders ook niet dit is de eerste keer dat ik zo iets doe.
 
Laatst bewerkt:
:) Oooke dan vertel maar a.u.b. met welk programmatje doe je dat ? en heb je met Avi wel geprobeert ?
Let op ! heb je NTSC-mpg en PAL-mpg !
29cqp7p.jpg
 
Laatst bewerkt:
met FOXTAB videoconverter heb ik dat gedaan. en dan omgezet naar avi.

wat bedoel je hiermee? heb je NTSC-mpg en PAL-mpg
 
NTSC is de video-systeem of standaard die wordt gebruikt in Noord-Amerika en het grootste deel van Zuid-Amerika. In NTSC, worden 30 frames per seconde verzonden. Elk frame is opgebouwd uit 525 individuele scan-lijnen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
PAL is de belangrijkste video-systeem of standaard meestal buitenland ( Hier in NL dus :D ook ) gebruikt. In de PAL, zijn 25 frames per seconde uitgezonden. Elk frame is opgebouwd uit 625 individuele scan-lijnen.
-------------------
Die jouw '' FOXTAB '' ken ik niet meestal doe ik zulke dingen ( omzetten ) met Any DVD Converter Professional en zijn mogelijkheden zeer uitgebreid ...:D
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je uitleg

kun je me nu ook nog uitleggen hoe any dvd werkt en wat ik precies moet doen?
ik heb hem zojuist gedownload maar weet niet wat ik nu verder moet doen.

gr carina
 
:( Och meisje ik heb je aangegeven met welk programmatje ikzelf doe dat, maar die programmatje je moet geregistreerde hebben zodat je ook volledige funktie kan draaien .
Uitleg over dat programmatje is niet moeijlijk zal ik je wel ff screens zetten die kan je zien ...:D
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
oh37e1.jpg
1z2krw6.jpg
309rg9x.jpg
311mh3t.jpg
 
Heel erg dank je wel ROYONIX het is gelukt ik kan hem nu met geluid in mijn bleuray speler afspelen.

nu heb ik ook een panasonic DVD recorder en daar doet hij het niet.

als je nog tips daarvoor hebt graag.

anders nogmaals bedankt
Gr Carina
 
:confused: hoe bedoel je bij die andere DVD player ? die gebrande DVD draait ook niet ?
uuch jej... op welk schijf brand je min of plus misschien jouw player kan niet allebei draaien ofzo :( ?
 
Ik zal het proberen uit te leggen

Ik heb een bleuray spelen en ik heb een aparte dvd recorder van panasonic.

nu heb ik een CD gebrand met het filmpje erop en die werkt nu in de bleuray speler (ik heb hem in MPEG 2 formaat gebrand)

nu heb ik dat zelfde filmpje in mpeg2 formaat opnieuw gebrand maar nu op een dvd en in de panasonic dvd recorder gestop, maar helaas dan doet hij het niet.

Nu was mijn vraag moet ik hem dat in een ander formaat branden o f????

ik weet het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan